جناب علی خان سرتیپی،قیمت بلیت در ایران باید زیر یک سنت باشد!

مردم چرا باید برای دیدن تله فیلم هایی که یک ریال هم ارزش ندارند،هفتاد هزارتومان یا به قول خودتان سیصد یا چهارصد تومان پول بلیت پرداخت کنند؟!

جناب علی خان سرتیپی،قیمت بلیت در ایران باید زیر یک سنت باشد!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|سینما

ایسنا-علی سرتیپی:قیمت بلیت در امارات ۱۱و ۱۲ دلار است، ولی در ایران کمتر از یک دلار.

گویا جناب علی خان سرتیپی همه چیز را از نگاه تنگ خویش نگریسته و طبق آن تحلیل و تفسیر می کند.اگر غیر از این بود چنین کلماتی بر زبان خویش جاری نمی کرد.

آیا فکر نکرده است که درآمد سرانه مردم امارات با ایران زمین تا آسمان فرق دارد؟

به این موضوع نیندیشیده است کیفیت سالن های سینما در امارات با ایران چقدر متفاوت است؟

علی خان،یادش رفته که سینماهای امارات به روز ترین فیلم های هالیوودی و خارجی را نمایش می دهند و سالن های سینما در ایران،تله فیلم های زیر متوسط، ضعیف و بسیار ضعیف،آن هم روی پرده های آنچنانی و کیفیت نمایش اینچنینی؟

با این اوصاف و اوضاع،بلیت سینما در ایران باید زیر یک سنت باشد،هرچند که رفتن به چنین به اصطلاح پردیس هایی در ایران که حسی از سینما نیز ندارند و دیدن تله فیلم های بی کیفیت و بی محتوای ایرانی،حتی ارزش آن را ندارد تا یک سنت از جیب بیرون کشید و خرج آن کرد!

علی خان سرتیپی اگر پردیس داری در ایران صرف نمی کند،چرا مدام دنبال پردیس سازی،ببخشید برج سازی هستید؟!

همان گونه که بارها گفته و نوشته ام،شما و دوستان بخش دولتی و خصوصی تان،عشق و عرقی به سینما ندارید و مخاطب برای تان اهمیت ندارد که به سالن های پردیس های شما و دوستان تان بیاید یا نه،مهم بالا رفتن قیمت ملک است و بس!

امثال شما سالن سینمایی نمی سازید،برج هایی به کام خود و به نام سینما با کمک های  دولتی برپا می کنید که ربطی به هنرهفتم در ایران و مخاطبان آن ندارد!

اگر شما و دوستان همراه و همفکر، عاشق سینما بودید و مخاطب برای تان مهم بود،

طرحی ریخته و برنامه هایی اجرا می کردید تا مخاطبان بیشتری به سالن ها بیایند،نه مدام بر طبل تهی افزایش قیمت بلیت بزنید.

جالب اینجاست که هرچه قیمت بلیت را بالا می برند،به همان نسبت از کیفیت فیلم ها کاسته می شود!

در همه دنیا دست اندرکاران سینما و سینماداران با اجرای طرح و برنامه های جدید تلاش می کنند مخاطبان بیشتری به سالن های سینما بکشانند، اما در ایران سعی داشته و دارند تا آنجا که ممکن است تماشاگران را فراری دهند!

چرا برای یک بار هم که شده دل تان برای مخاطبان نمی سوزد و دنبال پایین آوردن قیمت بلیت نیستید؟

شما و دوستان تان انتظار دارید کالایی بی کیفیت به مردم ارائه کنید و آنان به شما بهای کالای باکیفیت را پرداخت کنند؟جل الخالق!

مردم چرا باید برای دیدن تله فیلم هایی که یک ریال هم ارزش ندارند،هفتاد هزارتومان یا به قول خودتان سیصد یا چهارصد تومان پول بلیت پرداخت کنند؟!

بنده برای دیدن چنین فیلم هایی و رفتن به چنان پردیس هایی،نه تنها حاضر نیستم ریالی پرداخت کنم،بلکه اگر رایگان باشد یا حتی وجه دستی هم بدهند،باز حاضر نشده و نمی شوم به خود رنج رفتن به سالن های بی حس و حال و خفقان آور را بدهم!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

52 − = 44