تقدیر انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی از کتاب «توخداداد عزیزی هستی»

انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی از کتاب «توخداداد عزیزی هستی» تقدیر کرد.

تقدیر انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی از کتاب «توخداداد عزیزی هستی»|سرزمین هنر|کتاب

کتاب «توخداداد عزیزی هستی » نوشته جواد رستم زاده که به زندگی نامه عزال تیزپای آسیا پرداخته از سوی انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران به عنوان کتاب برگزیده مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت.

این مراسم در سالن همایش‌های ایوان شمس تهران با حضور مسوولان کمیته ملی المپیک، سازمان لیگ برتر فوتبال و جمعی از اهالی رسانه، عکاسان و پیشکسوتان نویسنده ورزشی برگزار شد.

در این نشست دکتر عبدالحمید احمدی رییس انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران با رونمایی و معرفی کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» به اهمیت ورود خبرنگاران ورزشی به عرصه کتاب اشاره کرد و گفت: انتشار این‌ آثار بستر خوبی برای فعالیت نویسنده‌ها در بیوگرافی‌نگاری چهره‌های ماندگار ورزش کشور خواهد بود.

وی با تقدیر از جواد رستم زاده نویسنده کتاب، نسخه امضا شده «تو خداداد عزیزی هستی» را به نمایندگی از اهالی رسانه به جعفر تبریزی یکی از قدیمی ترین عکاسان ورزشی ایران تقدیم کرد.

در ادامه رستم زاده که لوح تقدیر خود را از علی کاوه عکاس مشهور ورزش ایران دریافت می‌کرد، با قدردانی از انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی به بیان پروسه نوشته شدن این کتاب و همراهی خداداد عزیزی، برای انتشار زندگی‌نامه‌اش پرداخت.

او گفت: این کتاب نقشه راه مناسبی برای نسلی است که آرزوهای بزرگی در سر دارد.

در بخش دیگری از این نشست احسان محمدی، روزنامه‌نگار، نویسنده و مترجم که اجرای این برنامه را بر عهده داشت در خصوص اهمیت انتشار کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» گفت: امیدوارم ورزشکاران ما مانند آقای عزیزی به حدی از شجاعت برسند که اجازه دهند مسیر زندگی شخصی و ورزشی آنها مکتوب شود و همچون ستاره‌های مشهور دنیای ورزش زندگی‌نامه‌شان خوانده شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 + = 84