استقبال کم نظیر از کتاب انتهای این کوچه دریاست در نمایشگاه کتاب

موفقیت اولین مجموعه داستانی آناهیتا برزویی همکار سرزمین هنر

کتاب انتهای این کوچه دریاست نوشته ی آناهیتا برزویی در اولین تجربه ی حضور در نمایشگاه کتاب تهران با موفقیت در فروش مواجه شد. این کتاب که نخستین مجوعه داستانهای همکار ارجمند ما در سرزمین هنر می باشد که به زیور طبع آراسته شده است پس از ممیزی های فراوان سرانجام توسط نشر داستان به چاپ رسید و در نمایشگاه کتاب تهران در اردیبهشت ۱۳۹۸ به علاقمندان کتاب عرضه شد.

فروش تمامی شمارگان کتاب در یک هفته

خوشبختانه تمامی شمارگان منتشر شده ی این کتاب در همان زمان برپایی نمایشگاه به فروش رسید که نشان از استقبال خوب هموطنان عزیز از این مجموعه ی داستانی دارد.

این مجموعه داستان کوتاه با شمارگان ۱۰۰۰ توسط نشر داستان منتشر شد . در این کتاب  ۱۴ داستان کوتاه در ژانرهای مختلف به چاپ رسیده  است که مهمترین داستان آن که نام کتاب نیز از همین داستان گرفته شده است برای نخستین بار در شماره دوم فصلنامه ی سرزمین هنر در زمستان ۱۳۹۶ به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر محمد مصدق به چاپ رسیده بود.

گزارش همکاران ما حاکی است که کتاب انتهای این کوچه دریاست در روز رونمایی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با استقبال فراوان روبرو شد و چاپ اول آن به اتمام رسید.

آشنایی با نویسنده

آناهیتا برزویی متولد کرمانشاه، تهیه کننده ارشد رادیو و داستان نویس است که تاکنون در مسابقات متعدد داستان نویسی معتبر کشور جوایز متعددی را به دست آورده است. وی اولین دبیر بخش ادبی سرزمین هنر به شمار می رود که در سالهایی که از فعالیت این وبسایت می گذرد همکاری شایسته ای با ما داشته اند.

انتهای این کوچه دریاست- نوشته ی آناهیتا برزویی
انتهای این کوچه دریاست- نوشته ی آناهیتا برزویی

در بخشی از از اولین داستان این کتاب می خوانیم:

هیجان زده ام که کنار دکتر مصدق خوابیده ام.

آن هم اینجا، بین این همه رنگ، رنگهایی که اسمشان را هم بلد نیستم.

دلم می خواهد دکتر عاشقم بشود، مثل وقتی که عاشق مادربزرگم شد و فک و فامیلش نگذاشتند به هم برسند.

من زنش می شوم اگر بخواهد، خیلی هم خوب می شود.

دیگر هیچ کداممان تنها نیستیم.

کاری که ندارد، فقط باید آن قدر ورزش کند تا پاهایش خوب شود و عصایش را کنار بگذارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 − = 85