ترک اعتیاد با ارشاد فرهنگی!

بازیگری را که دعوت کرده بودیم بیاید و به ارشاد جوانان بپردازد که دنبال مواد نروند،خودش در محله خلافکاران شهر،دربدر دنبال مواد می گشت!

ترک اعتیاد با ارشاد فرهنگی!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|طنز

چندی پیش یکی از دوستان شهرستانی گفت: برای جلوگیری از انحراف جوانان شهر که آمار معتادانش روز به روز بالا می رفت،تصمیم گرفتیم با راه اندازی برنامه های فرهنگی از این کار تا حد توان جلوگیری کنیم.

فکرهای مان را روی هم گذاشتیم و با مدیران فرهنگی ولایت خویش به تفاهم رسیدیم که بهترین کار این است از افراد معروف جامعه، مثل بازیگران سینما و تلویزیون که زندگی سالمی دارند،به مرور دعوت کنیم مهمان مان باشند تا با سخنرانی و ملاقات رو در رو، روی جوانان شهر، به خصوص معتادان تاثیر بگذارند تا کم کم شر این خناس از سر شهر ما کم شود.

یکی از بازیگران اسم و رسم دار را دعوت کرده و با تبلیغات مکفی به اطلاع شهروندان رساندیم که در فلان روز و بهمان جا،قرار است این اتفاق خوب بیفتد.

از مهمان خود با سلام و صلوات استقبال کرده و در مکانی شیک او را اسکان دادیم تا استراحت کند و برای برنامه آماده شود.

ساعتی قبل از شروع مراسم،معتادی وارد اتاقم شد و اصرار داشت فیلمی که در گوشی اش دارد را ببینم.هرچه گفتم باشد بعد می بینم،نشد که نشد.

سرانجام لجاجت او مرا تسلیم کرد و با بی میلی به تماشای فیلم نشستم. چشم تان روز بد نبیند،آنچه می دیدم را باور نداشتم،اما سندی بود باور پذیر.بازیگری را که دعوت کرده بودیم بیاید و به ارشاد جوانان بپردازد که دنبال مواد نروند،خودش در محله خلافکاران شهر،دربدر دنبال مواد می گشت!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

87 − 81 =