انتشار فراخوان مسابقه شعر «برایم از کربلا بگو»

بمناسبت ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهدا، فراخوان مسابقه شعر «برایم از کربلا بگو» از سوی مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان به همراه جمعیت شعر و ادب دودستان اعلام شد.

انتشار فراخوان مسابقه شعر «برایم از کربلا بگو»|سرزمین هنر|ادبیات

حمید نظرخواه علیسرایی رییس مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان و دبیر مسابقه شعر «برایم از کربلا بگو» ضمن تسلیت ماه عزاداری سید و سالار شهدا(ع) گفت: هر لحظه از تاریخ کربلا و قیام امام حسین(ع) روایتی تاثیر گذار و یاد گرفتنی دارد که می بایست به آنها توجه کرد.

وی با بیان اینکه کربلا مسیر تاریخ را برای شیعه تغییر داد و امروزه نیز به پاسداشت آن قیام، ماه محرم و صفر را دلدادگان خاندان عصمت و طهارت سوگواری می کنند افزود: هنر بهترین ابزار برای نشان دادن گوشه ای از آن واقعه است.

نظرخواه با اشاره به اینکه با برگزاری مسابقه شعر«برایم از کربلا بگو» قصد داریم با نگاه مخاطب در کربلا همراه شویم، اضافه کرد: از این رو مؤسسه فرهنگ گیل کوچصفهان به همراه جمعیت شعر و ادب دودستان مسابقه شعری تحت عنوان «برایم از کربلا بگو» را به مناسبت ایام محرم به فراخوان گذاشته است.

وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این مسابقه بیان کرد: در این مسابقه شاعران می توانند تازه ترین اثر خود مرتبط با موضوع مسابقه را در یکی از قالب های کلاسیک، نو و سپید ( به دو زبان گیلکی و فارسی ) به همراه نام و نام خانوادگی، نام شهر محل سکونت و شماره تماس همراه از طریق پیام رسان های واتساپ و ایتا به شماره ۰۹۰۵۷۳۸۶۶۹۸ ارسال کنند.

آخرین مهلت دریافت اثر ۲۵ مرداد ماه جاری و زمان اعلام نتایج ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به جوایز این مسابقه افزود: علاوه بر لوح سپاس، به نفر اول ۳۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲۵۰ هزار تومان و نفر سوم ۱۵۰ هزار تومان اهدا می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 5