پیام تسلیت هیات اسلامی هنرمندان در پی درگذشت نادر طالب زاده

پیام تسلیت هیات اسلامی هنرمندان در پی درگذشت نادر طالب زاده|سرزمین هنر|سینما

 بار دیگر دست تقدیر عزیز گرانمایه و مجاهدی سختکوش را از جمع ما گرفت. نادر طالب زاده از معدود سرداران جبهه فرهنگی انقلاب است که در گرداب های فتنه و انحراف، نه تنها گرفتار نشد که همواره شاخصی بود برای تشخیص جبهه حق از باطل.

مواضع اصولی و اعتقادی و اقدامات انقلابی و مبتکرانه و هوشمندی و بصیرتش برای همه تلاشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یک الگو و اسوه بی نظیر بود.

نادر طالب زاده عضو شورای مرکزی هیات اسلامی هنرمندان بود که در کنار همه فعالیت های فرهنگی و بین‌المللی اش نگاه تشکیلاتی و همکاری با یاران فرهنگی انقلاب را از دست نمی داد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

 در کنار همه مسوولیت های فرهنگی و مدیریتی اش بی تردید ساخت فیلم «مسیح» و دبیری جشنواره «افق نو» و «عمار» از حرکت های زیبای او بود.

ویژگی منحصر بفرد او در شناخت غرب و آمریکا فرصتی را مهیا ساخت تا ابعاد و گستره فعالیت های فرهنگی اش در ابعاد بین المللی تاثیرگذار و شاخص باشد و بعید نیست همین سرداری او در این عرصه، باعث شده باشد به زخم کینه‌ صهیونیستی و استکباری دشمن مفتخر گردیده باشد.

نادر طالب زاده شخصیت نادری بود که امروز او را همچون شهید آوینی از دست داده ایم، اما راه و آرمان او در وفاداری و پاسداری از خط ولایت و انقلاب پیش روی ماست.

هیات اسلامی هنرمندان فقدان این شخصیت فرهنگی را به یاران و همسنگرانش و به همسر و دو فرزندش و به عاشقان آرمان قدس و فلسطین تسلیت می گوید.

 به یقین رحلت او در روز جهانی قدس، خود نشانی از دلبستگی و تلاش او برای مبارزه با صهیونیسم بین الملل و آمریکای جنایتکار در تاریخ خواهد ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 7