مونیکا بلوچی : نقش آفرینی فقط زیبایی نیست

ما در دنیای تصویر زندگی می‌کنیم،اما نقش آفرینی فقط زیبایی نیست. اگر فقط زیبایی بود، بیشتر از پنچ دقیقه نمی‌توانستیم کار کنیم.

مونیکا بلوچی : نقش آفرینی فقط زیبایی نیست

دنیای تصویر:مونیکا بلوچی در گفت وگویی به بهانه اجرای نمایش «ماریا کالاس:نامه ها و خاطرات» با کارگردانی تام وولف که ابتدا در شهر پاریس روی صحنه رفت و سپس در کشورهای دیگر اجرا شد، در مورد مسائلی صحبت کرد.

مونیکا بلوچی علاوه بر این نمایش در فیلم «دختری در چشمه» ساخته آنتونجولیو پانیتزی ایفای نقش کرد که در جشنواره تورین رونمایی شد. نام این فیلم از سکانس معروف آنیتا اکبرگ در فیلم « زندگی شیرین» ساخته فلینی نشات می گیرد. او نقش اکبرگ را در سکانس هایی از این فیلم ایفا کرد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

بلوچی گفت:فکر می کنم اکبرگ و کالاس نقاط مشترک زیادی داشتند. آنها هر دو زنانی هستند که سعی کردند در زمانی که بسیار سخت بود آزاد باشند. از طریق کار مستقل بودند، اما همچنان زندانی قلب خود بودند.

وی درباره بازی در فیلم «مالنا» ساخته جوزپه تورناتوره که هاروی واینستین و کمپانی میراماکس تهیه کننده آن بود توضیح داد: برای این پروژه فقط با جوزپه تورناتوره سر و کار داشتم.

جوزپه تورناتوره من را انتخاب کرده بود و فکر می‌کنم کمپانی میراماکس بازیگر دیگری را که مشهورتر از من بود، برای نقش می‌خواست.

وی افزود:ما در دنیای تصویر زندگی می‌کنیم،اما نقش آفرینی فقط زیبایی نیست. اگر فقط زیبایی بود، بیشتر از پنچ دقیقه نمی‌توانستیم کار کنیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =