با تهیه کنندگی علیرضا محبی/محمدعبدی زاده « اسرارپنهان » را می سازد

علیرضا محبی کارگردانی سریال 13 قسمتی «اسرارپنهان»  را به محمدعبدی زاده واگذار کرد.

با تهیه کنندگی علیرضا محبی/محمدعبدی زاده «اسرارپنهان» را می سازد|سرزمین هنر | تلویزیون |

علیرضا محبی با اعلام این خبر گفت: قسمت اول این سریال ضبط شده بود که بنا به دلایلی عوامل و نام پروژه را عوض کردم و با مذاکراتی که با آقای عبدی زاده داشتم با توجه به‌  تجربیاتی که ایشان داشتند  دلیل بر انتخاب این کارگردان برای ادامه راه بود. موضوع این سریال کمدی ، جاسوسی ، ماجراجویی است که فصل اول آن در ۱۳ قسمت برای پخش از رسانه های خانگی تهیه می شود .وی افزود: این سریال در تهران ، لواسان ،ورامین ،قرچک،کرج ، اصفهان ،نطنز و در صورت حمایت های دولتی در چند کشور همسایه تصویربرداری خواهد شد . هم اکنون در حال انتخاب عوامل و رایزنی با بازیگران سینما و تلویزیون هستیم . با نهایی شدن لیست عوامل و بازیگران ، تصویربرداری این سریال آغاز می شود.

و به امید خدا و یاری مسوولان تا مردادماه شروع تولید ما خواهد بود.

این تهیه کننده درباره موضوعیت سریال در دست تهیه خود گفت: داستان سریال اسرار پنهان در مورد یک شخصیت مهندس و هکر کامپیوتری است که ناخواسته وارد یک شبکه جاسوسی موساد می شود و اطلاعات مهمی از این شبکه را ذخیره می کند . ماموریت شبکه جاسوسی موساد غیرفعال ساختن رآکتورهای هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته ای ایران است تا بدینوسیله به اصطلاح خود مانع از دستیابی ایران به بمب اتمی شوند . از طرفی فرمانده تیم عملیاتی موساد شباهت فراوانی به این مهندس دارد . از آنجایی که این شبکه جاسوسی زیر نظر ماموران امنیتی کشور هستند ، ماجرا برای این مهندس شکل جدیدی به خود می گیرد و ..

از آثار قبلی محمد عبدی زاده می توان به مجموعه های تلویزیونی فرزندان ایران ، پایان روزماتم ، دوال ، عشق و خیانت ، فهرست مرگ ، اپرا نمایش هفت شهر عشق، طاعون قرن، بادبرمی خیزد ، حرامی عیار و … اشاره کرد .

برخی از عوامل این سریال اسرار پنهان عبارتند از:نویسنده و کارگردان: محمد عبدی زاده، تهیه کننده : علیرضا محبی،مدیرتولید و جانشین تهیه کننده : مریم قاسم آبادی، مدیرهماهنگی و تولید : علی کفراش،دستیارکارگردان : شاهین عبدی زاده، برنامه ریز : علیرضا ترامشلو و مشاور نظامی : حسن راستگوست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

51 − = 41