آغاز پیش فروش سه روز نخست نمایش «سایه روشن»

 پیش فروش بلیت سه روز نخست نمایش «سایه روشن» نوشته و کارگردانی سعیده آجربندیان  با 20 درصد تخفیف در سایت تیوال آغاز شد.

آغاز پیش فروش سه روز نخست نمایش «سایه روشن»|سرزمین هنر|تئاتر

 نمایش «سایه روشن» از جمعه ۲۳ تیر ماه با بازی سیدجواد یحیوی، فائقه شلالوند، فربد فرهنگ و سحر گلشیرازی در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

این نمایش به ارتباط افراد یک خانواده هنری در خلال ماجرای یک سرقت ادبی می پردازد. آجربندیان در این نمایش نیز مانند کارهای گذشته اش که از نگاه شخصیت زن نمایش با بازی فائقه شلالوند تصویر می شود، تحلیلی روانشناختی نسبت به ارتباط آدم ها دارد.

تهیه کنندگی این «سایه روشن» را  فاطمه کوهستانی و مدیر تولید و برنامه ریزی را محمدحسین درباغی فرد بر عهده دارند. در این نمایش  محمدهادی عطایی، مهرا افرادی و ترانه امیری نیز به عنوان صداپیشه همکاری می کنند.

در گروه طراحان این نمایش، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، رضا خضرایی طراح نور، مهسا اسماعیل زاده طراح لباس، مصطفی قاهری طراحی و ساخت تیزر، شبنم روزبهانه طراح گریم، بهزاد جاودان فرد طراح حرکت و بهرام شادانفر طراح پوستر و بروشور و اقلام تبلیغاتی را بر عهده دارند.

آهنگسازی این نمایش را بهزاد عبدی انجام داده است.  در گروه کارگردانی این نمایش نیز علیرضا فیروزآبادی دستیار کارگردان و معصومه خیامدار به عنوان منشی صحنه همکاری می کنند.

مدیر روابط‌عمومی این اجرا زهرا شایان فر،عکاس مونا صدر ، مشاور رسانه‌ای محمد وفایی و مهدیه‌سادات شاهمرادی از دیگر همکاران این گروه هستند.

علاقه مندان می توانند بلیت سه روز نخست اجرا که با ۲۰ درصد تخفیف عرضه شده است را از طریق آدرس https://www.tiwall.com/s/sayehroshan5  سایت تیوال تهیه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 − 15 =