پرسش خبرنگار سرزمین هنر از کارگردان شکار حلزون | چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

پرسش خبرنگار سرزمین هنر از کارگردان شکار حلزون | علی قمی | سرزمین هنر |سینما| چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با نشست رسانه ای فیلم حلزون در روز دوازدهم بهمن ماه همراه بود. در این نشست خبرنگار سرزمین هنر از کارگردان فیلم درباره نامگذاری شکار حلزون پرسید که مورد توجه سایر خبرگزاریها نیز قرار گرفت. این بخش از پرسش سرزمین هنر و پاسخ کارگردان شکارحلزون را ببینید و بشنوید.

سرزمین هنر خلاصه ای از نشست خبری فیلم شکار حلزون را به نقل از خبرگزاری فارس برگزیده است که به این شرح تقدیم کاربران عزیز هنرلند می شود: نشست خبری فیلم شکار حلزون با حضور عوامل فیلم و با اجرای محمدرضا مقدسیان اجرا شد. محسن جسور کارگردان شکار حلزون درباره انگیزه اش از نگارش فیلمنامه این فیلم گفت : احساس می‌کردم اگر خودم این فیلمنامه را ننویسم کسی نمی‌تواند اگزوتیک بودن آن را ایجاد کند.

وی در رابطه با اسم فیلم گفت: اسم اولیه فیلم عطر مینو بود کا در طول قیلم تغییر کرد چراکه احساس کردم باید اسم بخشی از فیلم باشد.

کارگردان شکار حلزون ادامه داد: از یک آرایه تلمیحی استفاده کردم و اشاره‌ای به موتور محرک قصه که کاشت حلزون است اشاره کردم.

مصطفی سلطانی تهیه کننده فیلم در رابطه جایگاه فیلمش در اقتصاد سینما گفت: ما این فیلم را شخصی ساختیم و می‌دانستیم که سهمی از اقتصاد سینما ندارد و حتی آن را با پروانه ویدئویی ساختیم و بعد سینمایی محاسبه شد. خیلی به اقتصاد فکر نکردیم و همه تیم تولید هم دوستانه آمدند.

سپس محمد رسول صفری گفت: با افتخار در فیلم حاضر بودم و امروز که فیلم را می‌بینم راضی هستم.

فرناز زوفا هم گفت: این فیلم برای من به‌نوعی مقدس است، پروسه ساخت این فیلم برای من تجربه‌ای شد و باعث تغییر روند و یک شروع جدید در زندگی من است.

موحد شادرو تدوینگر این فیلم گفت: این حضورم در جشنواره برای من متفاوت است چراکه سعی کردم به فضای ذهنی کارگردان نزدیک باشم، من و محسن جسور از دوران راهنمایی باهم دوست بودیم و از افرادی است که فیلمش روی آن تاثیر دارد و امروز که فیلمی در رابطه با عدالت ساختی و به آن اعتقاد داری.

امیریل ارجمند آهنگساز فیلم نیز گفت: سینمای ایران احتیاج به یک دگردیسی دارد تا آدم‌ها به خودشان تبدیل شوند، مسئولیت انسان‌ها در سینما بیشتر است.

وی ادامه داد: من قرار بود بازی هم بکنم که خوشحالم این اتفاق نیفتاد چون همه عالی بودند، در موسیقی دست من را باز گذاشت و سعی کردم در کار در کنار او حرکت کردم.

او گفت: فیلم در مواقعی اشکال صدا دارد و برخی اوقات صدای برخی اجزا زیاد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =