نگارخانه لاله میزبان نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران

نگارخانه لاله میزبان پیشگامان هنر نوگرای ایران |سرزمین هنر | هنرهای تجسمی | «دومین نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران» در نگارخانه لاله برگزار می شود.

نگارخانه لاله با ارسال این خبر به سرزمین هنر نوشت: مدرنیسم در هنر ایران را، پرونده‌ای به بایگانی سپرده شده می‌دانند تا مختومه. عده ای معتقد اند اساساً گفت و گو و مجادله جدی در خصوص هنر نوگرای ایران که دست‌کم از اوایل قرن حاضر آغاز شده، صورت نگرفته و زوایای پنهان بسیارش، هنوز که هنوز است کنکاش نشده است.

این مهم ما را برآن داشت تا با برگزاری سلسه نمایشگاه های پیشگامان هنر نوگرای ایران به پویایی بیشتر و با نگاه ویژه به رونق بخشی اقتصاد هنر، ضمن ارائه آثار ارزشمند هنرمندان شاخص، آثار آنها را در معرض دید عموم قرار دهیم.

این نمایشگاه در نظر دارد علاوه بر فروش آثار، سلسله جلسات پیرامون نقد و بررسی هنر نوگرای ایران، با حضور استادان به نام، برگزار کند. در این نمایشگاه ۱۸ هنرمند با ۳۸ اثر حضور دارند.

هنرمندان : توکل اسماعیلی(مش اسماعیل)، ناصر اویسی، طاها بهبهانی، ژازه تباتبایی، محمود جوادی پور، جواد حمیدی، کامبیز درمبخش، پرویز شاپور، جلال شباهنگی، علی اکبر صادقی، بهجت صدر، فتح الله قوللر آقاسی، منصور قندریز، حسین محجوبی، اردشیر محصص، ایراندخت محصص، مرتضی ممیز و منوچهر نیازی می باشد.

آیین گشایش نمایشگاه  روز جمعه۱۰ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه همه روزه از۱۱ شهریور ماه تا ۵ مهرماه ۱۴۰۲ شنبه تا چهارشنبه ها ساعت۱۰ تا ۱۸، پنج شنبه ها ۱۰ تا ۱۳ به غیر از ایام تعطیل دایرخواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

شماره تماس:۸۸۹۶۰۴۹۲

Instagram: lalehgallery

lalehartgallery.ir

lalehgallery.art@gmail.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

30 − = 21