نمایش و نقد فیلم سینمایی «دشت خاموش» در فرهنگسرای خانواده

برنامه «سینما و جامعه» با نمایش و نقد فیلم سینمایی «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی یکشنبه 29 خرداد1401 ساعت 17در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

نمایش و نقد فیلم سینمایی «دشت خاموش» در فرهنگسرای خانواده|سرزمین هنر|سینما

در این نشست سینمایی شهرزاد شاه‌کرمی(منتقد سینما)، احمد بهرامی (نویسنده و کارگردان)، سعید بشیری(تهیه‌کننده)، مسعود امینی تیرانی(مدیر فیلمبرداری) و تورج الوند (بازیگر) حضور دارند.

فیلم سینمایی «دشت خاموش» به شرایط دشوار کاری و روابط پیچیده انسانی در یک محیط کارگری می‌پردازد و تاکنون در بیش از ۳۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و نظر بسیاری از منتقدان داخلی و خارجی و هنرمندان را به خود جلب کرده است .همچنین برنده جوایزی از جمله: تندیس شیر بهترین فیلم بخش افق‌ها از جشنواره ونیز سال ۲۰۲۰، تندیس بهترین فیلم از جشنواره هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، تندیس بهترین بازیگر مرد برای علی باقری از جشنواره هنگ کنگ سال ۲۰۲۱، بهترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین‌المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر جهان سال ۲۰۲۱، نشان فیپرشی از فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم سال ۲۰۲۰، تندیس بنیاد فای (اعتماد ملی ایتالیا) سال ۲۰۲۱، جایزه بهترین فیلم از جشنواره سابورسیو کرواسی سال ۲۰۲۱ و جایزه بهترین فیلمبردار سال آسیا برای مسعود امینی‌تیرانی و … شده است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقمندان، راضیه ایرانی، نرگس امینی، محسن یگانه، مهتاب خوش‌منش، شقایق آقازاده، اهورا بهرامی، پارسا و ارشا سبحانی، برسام بهرامی و مینا سرقره در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

برنامه «سینما و جامعه» با همکاری کانون فیلم قاب نو به صورت ماهانه یک بار پذیرای دوستداران سینماست.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۵ تماس بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

49 + = 59