نقد و بررسی کتاب­های سینمایی در پادکست «رادیو هشت و نیم»

«رادیو هشت و نیم»پادکستی سینمایی است که با سرپرستی یاسمن عشقی تولید می­ شود و به معرفی و نقد و بررسی کتاب­های سینمایی می­ پردازد.

نقد و بررسی کتاب­های سینمایی در پادکست «رادیو هشت و نیم»|سرزمین هنر|سینما

یاسمن عشقی در باره این پادکست به سرزمین هنر گفت:هر قسمت «رادیو هشت و نیم» شامل سه بخش است. در بخش اول با توجه به موضوع هر فصل، به سراغ یک کتاب در حوزه سینما رفته و مروری بر محتوا و نویسنده کتاب خواهیم داشت . سپس در بخش دوم پیرامون آن کتاب با سینماگران و منتقدان به گفت وگو پرداخته و به نقد و بررسی این کتاب­ها می­ پردازیم. در بخش آخر هم مروری داریم بر کتاب­های قدیمی و جدید دیگری که در همان حوزه به چاپ رسیده ­اند. 

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

وی افزود:در فصل اول «رادیو هشت و نیم» سراغ ۱۰ کتاب ترجمه شده­ تاثیرگذار در حوزه سینما رفتیم. هر فصل «رادیو هشت و نیم»۱۰ قسمت است و اول هر ماه منتشر می­شود . از تمامی پادگیرها قابل شنیدن است. اولین قسمت این پادکست هم اول خرداد ۱۴۰۱ با عنوان «سینما چیست؟» منتشر شد که به بررسی کتاب «سینما چیست؟» اثر آندره بازن پرداخته شد و دکتر محمد شهبا، نویسنده، مترجم و استاد دانشگاه و بهزاد عشقی، نویسنده و منتقد سینما به عنوان مهمان در این قسمت حضور داشتند.

تدوین و موشن‌گرافی: آرمان حاجتی، طراح پوستر و گرافیست: کیان‌دخت رازی،روابط عمومی: مهریار بخشی و انتشار و پشتیبانی فنی: حسان درویشی با «رادیو هشت و نیم» همکاری می کنند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 6 =