مشق شب در شیراز ؛ نمایشگاهی از مجموعه مشق های نستعلیق استاد احصایی

مشق شب در شیراز ؛ نمایشگاهی از مجموعه مشق های نستعلیق استاد احصایی | سرزمین هنر | هنرهای تجسمی | گالری وصال شیرازی اعلام کرده است که نمایشگاهی از مجموعه مشق های نستعلیق استاد احصایی را در واپسین روزهای بهار و اولین روزهای تابستان ۱۴۰۱ در شیراز برگزار می‌کند.

| مشق شب |

در نمایشگاهی باعنوان مشق شب مجموعه مشق های نستعلیق استاد «محمد احصایی » این بار به ابتکار گالری وصال شیرازی در  شهر شیراز به نمایش عموم گذاشته خواهد شد. این آثار از بین مشق های نستعلیق استاد که بین سال های  ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به تحریر درآمده انتخاب شده است. در حاشیه این نمایشگاه که در هتل همای شیزاز برگزار می شود با همکاری گالری ۱۰ و نشر نظر کتابی از بهزاد حاتم نیز عرضه خواهد شد.

استاد سید محمد احصائی که  دهه هشتم زندگی خود را می گذراند، با پایان یافتن کار قرآن برای بازگرداندن آن نرمشی که دست برای خوشنویسی نستعلیق نیاز دارد، هر شب قلم به دست گرفت و به گفته خودش مشق نستعلیق کرد. آمدن کرونا و در قرنطینه گذراندن زمان بیشتری برای این کار به او داد. او هر شب به برگ یا برگ هایی از مشق شب های خود ارزش بخشید و سندی از فرهنگ خوشنویسی ایرانی در پایان سده چهاردهم و آغاز سده پانزدهم بر جای گذاشت.

‎ ‎گشایش نمایشگاه جمعه ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱

‎ادامه نمایشگاه تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱

‎همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۱

‎رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در هنگام بازدید از نمایشگاه الزامی است

‎آدرس : شیراز – هتل هما – گالری وصال شیرازی

Nocturnal Whispers
Iranian master calligrapher
Mohammad Ehsaei’s practice sheets
۲۰۱۹ -۲۰۲۱
An exhibition and bilingual book
by Behzad Hatam
(Nazar Pub. and gallery10.

Vessal Shirazi Gallery

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 25