امام رئوف(ع) از ریخت و پاش «بدون قرار قبلی» راضی است؟!

یک اثر هنری،خودش باید آنچنان جذاب باشد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند،تبلیغات اینچنینی که نه رضای خدا را در پی دارد و نه مردم را و نه به فروش فیلم کمک می کند،چه فایده ای دارد جز هدر دادن بیت المال مردم؟

امام رئوف(ع) از ریخت و پاش «بدون قرار قبلی» راضی است؟!|سرزمین هنر|سینما

ملانصرالدین:آستان منور امام رضا(ع) همواره میزبان خیل زائران بوده و خواهد بود.در طول قرن ها بسیاری خواستند و می خواهند تا حرم امام هشتم(ع) خالی از زائر باشد،اما چنین اتفاقی هرگز نیفتاده و نخواهد افتاد.

نه فیلم در خارج ساخته شده «عنکبوت مقدس» توانسته و می تواند،ذره ای از عشق مردم به این حرم را مقدس بکاهد و نه فیلم «بدون قرار قبلی» که با بودجه ارگانی تولید شده،توانسته و می تواند بر تعداد زائران این آستان شریف بیفزاید.

زائران عاشق هستند و به عشق مولای خود پروانه وار و مدام گرد شمع وجود این امام رئوف گردیده و می گردند.هیچ قدرتی نتوانسته و نمی تواند این عشق پاک مردم را کمرنگ کرده یا به آن بیفزاید،زیرا اول و آخر عشق است.

امام رئوف بی شک از ریخت و پاش های متولیان فیلم «بدون قرار قبلی» که از جیب مردم و بیت المال خرج شده و می شود، راضی نبوده و نخواهد بود.

اول اینکه این امام بزرگوار که میلیون ها عاشق صادق دارد،نیازی به چنین تبلیغاتی نداشته و ندارد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

دوم اینکه در این برهه بحرانی که مردم در شداید و مضایق به سر برده و بسیاری به نان شب خود نیز محتاج هستند،حتی بسیاری از سینماگران زحمتکش و دست تنگ،صحیح نیست پولی که باید صرف شکم به پشت چسبیده گرسنگان شود،خرج شکم برآمده شکم سیران شود.

با این اوصاف،این امام رئوف چگونه می تواند از این دست و دلبازی هایی که از بیت المال مردم و به نام این بزرگوار انجام گرفته و می گیرد راضی باشد؟!

آیا امام رضا(ع) دوست دارد شاهد ورود مردان نان به دست به خانه های کوچک باشد یا به تماشای عده ای شکم سیر بنشیند که به نامش در هتل های رنگارنگ و عظیم لم داده و انواع و اقسام خوردنی ها و نوشیدنی ها را بخورند و بنوشند؟!

آیا راضی است که برخی از مسوولان سینمایی و تلویزیونی که همیشه دست شان به دهان رسیده و می رسد و در حوزه کاری خویش،به غیر از خرابکاری،کاری نکرده و نمی کنند،با پول بیت المال مردم به زائرش  باشند یا مردم عاشقی که یک عمر در حسرت زیارت این زیارتگاه مقدس سوخته و می سوزند؟!

مگر نمایش «عنکبوت مقدس» توانست از سیل عشاقان این آستان مقدس کم کند که «قرار قبلی» بتواند بر تعداد آ« بیفزاید؟

این همه تبلیغ و ریخت و پاش برای یک فیلم زیر متوسط در این برهه حساس چه معنایی دارد؟

یک اثر هنری،خودش باید آنچنان جذاب باشد تا بتواند نظر مخاطبان را جلب کند،تبلیغات اینچنینی که نه رضای خدا را در پی دارد و نه مردم را و نه به فروش فیلم کمک می کند،چه فایده ای دارد جز هدر دادن بیت المال مردم؟

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

72 + = 82