ماه دوم | منتخبی از آثار نقاشان معاصر ایران در نگارخانه لاله

ماه دوم | منتخبی از آثار نقاشان معاصر ایران در نگارخانه لاله| سرزمین هنر | هنرهای تجسمی | دومین نمایشگاه «ماه دوم» منتخبی از آثار نقاشان معاصر ایران با موضوع طبیعت در نگارخانه لاله تهران برگزار می شود.
نقاشی ایران در دهه های اخیر تجربه های نوینی را کسب می کند، و در این راه پر فراز و فرود به دستاوردهای متفاوتی دست یافته است. این موج نو بیشتر در جهت شناخت نوین در تکنیک و اجرا است؛ این حرکت هنری، هنرنوگرا خوانده می شود.
کسب هویت جدید، محور تجربیات‌‌ برخی‌ از هنرمندان نوپرداز ایرانی را تشکیل می‌دهد. در این‌ گرایشها، عناصر هنر دیرباز ایران با تجربیات هنر امروز به هم آمیخته گشته و تلاش شده‌ اثری نو پدید آید.

موضوع طبیعت موضوعیست که بسیاری از هنرمندان را به خود مشغول داشته است، تغییر در طبیعت به واسطه ی حضور فصلها آن هم در کشوری چهار فصل در ایران موضوعیست که همیشه جذابیت و تازگی برای هر نسل از هنرمندان به همراه داشته است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

نمایشگاه نقاشی ماه دوم

با توجه به برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی ماه دوم در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ و استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، دومین نمایشگاه نقاشی ماه دوم با موضوع طبیعت اجرا می شود.
این نمایشگاه با مشارکت ۲۹هنرمند و نمایش ۳۴ اثر نقاشی، منتخبی از آثار هنرمندان معاصر است که گویایی تلاش و واکاوی جمعی از هنرمندان نوگرای ایران است.
اسامی هنرمندان شرکت کننده:
الهام باقری، فیروزه بختیاری، کامبیز برنجی، توفیق نیکخواه بهرامی، مریم(سایه) ثقفی، سعید چاواری، مهدی حسینی، هادی خانی، مصطفی خزائی، منصور خیرخواه، پروانه رزاقی، نیلوفر رهرو، بهمن زارعیان، محمد علی سعیدی، مریم سلمان، محمد رضا شیروانی زاده، مرضیه صالحی، محمد جواد طاهرخانی، فرشته غازی راد، لیلا فلاح، مینا قویدل، ستار کریمی، مهدی محبعلی، محمد محمدزاده تیتکانلو، محمد علی مشرفی، فاطمه موسوی راد، بهداد نجفی اسدالهی، جواد نوبهار، پروانه سادات نوربخش.
آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸، پنج شنبه ها ساعت ۹ تا ۱۳، جمعه ها ۱۰ تا ۱۷دایر خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.
شماره تماس:۸۸۹۶۰۴۹۲

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 10 = 17