جشنواره فیلم فجر، بلندتر از قامت کوتوله ها!

در مخروبه سازمان اشتباهی سینما که مانند تمام زیرمجموعه ها و بخش های سینمایی، نیازمند تحول و خانه تکانی است،به میزهای مورثی! واجاره ای! تکیه زده و تمام اندیشه آنها، برگزاری سودآور جشنواره به هر قیمت و به هرشکل است!

جشنواره فیلم فجر، بلندتر از قامت کوتوله ها! |سرزمین هنر|جبارآذین|

جشنواره بین المللی معتبرفیلم فجر با تمام کاستی ها و آسیب هایی که طی چند دهه، به دلیل سیاسی بازی وبودجه خواری واشتباه های نامسوولان اشتباهی آن و سینما متحمل شده، چون نزد اهالی سینما و دوستداران سینما ارجمند است بسیار بلند و رفیع تر از قامت کوتوله برگزارکنندگان دگم اندیش و قشری نگر، خودی نواز و بدون دانش،تجربه وتخصص و تعهد و سلامت سینمای آن است.گروه مدیریتی اشتباهی سیاسی-سینمایی جدی در کنار کارچاق کن ها وکاسه لیس هایی که چند سال است در آنجا و صندلی های مدیریتی و معاونتی ،جلوس کرده و تنها چیزی که برای شان مهم است، سود آوری وچاکری ریاست های هر دوره سازمان است، مانند آقایان…..!!

برگزاری جشنواره به هر قیمت و به هر شکل

در مخروبه سازمان اشتباهی سینما که مانند تمام زیرمجموعه ها و بخش های سینمایی، نیازمند تحول و خانه تکانی است،به میزهای مورثی! واجاره ای! تکیه زده و تمام اندیشه آنها، برگزاری سودآور جشنواره به هر قیمت و به هرشکل است!رییس منصوب سازمان یاد شده که به سرعت جذب پست و مقام شده و دیروز و دیروزتر خو را از یاد برده است، با گزینش سفارشی وفرمایشی یک نفوذی و کیف کش سه تیغ سازمان مذکور در دولت روحانی و واکسی و ریشدار دولت جدید، به عنوان دبیرجشنواره بین المللی فیلم فجر!!که او هم مانند روسای سابق خود در دو پاره کردن و بودن آن نقش، سهم وسود داشته است وعده ای از کیف کش های سابق و همیشگی جشنواره وعوامل کارنابلد خودی، بنا دارند تا جشنواره بین المللی فیلم فجر را براساس دستورها، سفارش ها و فرمایش ها وعلم کردن سینماگران و فیلم های خود ها برگزارکنند.این جماعت که بدتر و بیشتر از همقطاران وخادمان سیاست زده پیشین ، چشم ها و گوش های خود را دربرابر نظرها و راهکارهای درست واصولی و کارشناسانه بسته اند، جشنواره و خود را به سوی پرتگاه می برند.سینماگران، منتقدان، رسانه ای ها، فرهیختگان و مردم می پرسند: سینما، هنر، فرهنگ و جشنواره تا چه زمان، باید ابزار دست سیاسیون، سوداگران ،اشتباهی ها و کوتوله ها باشند؟تا کی باید شاهد حیف و میل بیت المال و تخریب ها دراین عرصه ها باشیم؟ آیا آسمان همه جا مانند آسمان تیره سینما، جشنواره، فرهنگ وهنر، به همین رنگ، یعنی سیاه است و گوش شنوا وجود ندارد وهمگی سروته یک کرباس اند؟ اگرچنین است که هست،باید طرحی دگرانداخت!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 2 =