رقابت هنرمندان با سیاستمداران در انتخابات ۹۴

هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ یعنی کمتر از دوهفته دیگر انتخابات دهیمن دوره مجلس شورای اسلامی درکشورمان آغاز می شود.رقابتی که در آن عموم هموطنان ما با هر ایده وسلیقه ای  پای صندوقهای رأی خواهند رفت تا نمایندگان خود را برای یک دوره ۴ ساله به مجلس قانونگذاری بفرستند.

در دوره های گذشته مجلس فقط یکی دو بار هنرمندان توانسته اند به عنوان نماینده مردم از حوزه انتخابیه تهران وارد مجلس شورای اسلامی شوند و دردوره های دیگر موفقیتی دراین زمینه نداشته اند.هرچند هنرمندان خاطره خوبی از حضور این یکی دو نماینده درمجلس به نفع جامعه صنفی خویش ندارند ،اما ممکن است این دوره موضوع  فرق داشته باشد و درصورت حضور یکی دو چهره هنری در مجلس،برخی از مطالبات جامعه هنرمندان کشور رنگ و لعاب بیشتری در قوانین جاری مملکت بیابد.

تا این لحظه حضور یک کاندیدا از میان هنرمندان کشورمان در رقابتهای انتخاباتی تقریباً قطعی است. خبرهائی از تأیید صلاحیت «دکتر محمود عزیزی» هنرمند پیشکسوت تئاتر و استاد شناخته شده این رشته به گوش می رسد. اگر این خبر وخبرهای دیگری که نوید بررسی صلاحیت چند هنرمند دیگر وتأیید احتمالی صلاحیت ایشان توسط شورای نگهبان صحت داشته باشد، انتخابات این دوره می تواند صحنه جذاب رقابت اهالی سیاست با اهالی هنر تلقی شود.نتیجه هرچه باشد رقابت زیبائی در راه خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

40 − 37 =