«برای آوا» بهترین فیلم بین المللی جشنواره شیملای هند

نهمین جشنواره بین المللی فیلم شیملا با حضور کشورهای آمریکا، فرانسه، بنگلادش، هند مصر، آرژانتین، امارات متحده عربی، کانادا، ترکیه و ایران در شیملا برگزار شد.

«برای آوا» بهترین فیلم بین المللی جشنواره شیملای هند|سرزمین هنر|سینما

فیلم سینمایی «برای آوا» با تهیه کنندگی فرانک فروتن و کارگردانی محسن سراجی موفق به کسب عنوان بهترین فیلم بخش بین الملل شد.

فیلم سینمایی «نرگسی» با تهیه کنندگی و بازی شهاب حسینی و کارگردانی پیام  اسکندری نیز موفق به دریافت عنوان بهترین کارگردانی از جشنواره شیملا شد.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم شیملا با حضور کشورهای آمریکا، فرانسه، بنگلادش، هند مصر، آرژانتین، امارات متحده عربی، کانادا، ترکیه و ایران در شیملا برگزار شد.

در بخش بین الملل این جشنواره دو فیلم بلند سینمایی از ایران موفق به دریافت جوایز اصلی این جشنواره شدند.

جشنواره بین المللی شیملا هر ساله در شهر شیملای هند برگزار می شود. این جشنواره با تمرکز بر موضوعات مربوط به جوانان و نوجوانان و در چهار بخش فیلم بلند داخلی، فیلم کوتاه داخلی، فیلم بلند بین الملل و فیلم کوتاه بین الملل برگزار می شود. معمولا مورد علاقه فیلمسازان ایرانی است و در دو سال گذشته کارگردان های ایرانی در این جشنواره خوش درخشیده اند.

فیلم «برای آوا» در ژانر کودک و نوجوان تولید شده است و پیش از این در جشنواره ایندیفست هندوستان برگزیده بخش کودک و خانواده شده بود.

همچنین بازیگران نوجوان فیلم جایزه بازیگری جشنواره ریجفیلد آمریکا را دریافت کرده بودند . «برای آوا» بهترین فیلم بخش فیلمسازان اول در جشنواره کاسمیک آمریکا نیز بوده است.

مهدی زمین پرداز ، نگار عابدی، رضا جهانی ، محمدهادی عطایی، فرانک فروتن و ریحانه یزدانیار در کنار بازیگران نوجوان در این فیلم بازی کرده اند. شروین منیعی تدوینگر، عبدالقادر طاها زاده مدیر فیلمبرداری و آرش قاسمی صداگذاری پروژه را به عهده داشتند. سپهر سراجی نیز آهنگساز و خانه تئاتر البرز مجری طرح فیلم بلند «برای آوا» هستند.

«برای آوا»آرش قاسمیجشنواره ایندیفست هندوستانجشنواره ریجفیلد آمریکاجشنواره شیملاجشنواره کاسمیک آمریکاخانه تئاتر البرزشهاب حسینیفرانک فروتننگار عابدیهند
دیدگاه (0)
دیدگاه جدید