یک ربع به یازده | مستندی از حامد حبیبی رونمایی شد

مستندی از زندگی شهید منوچهر مدق

مستند داستانی «یک ربع به یازده» ساخته حامد حبیبی با حضور جمعی از هنرمندان و خانواده های شهدا  رونمایی شد

آیین رونمایی از مستند داستانی «یک ربع به یازده» به نویسندگی و کارگردانی «حامد حبیبی» که روایتی از عاشقانه های جانباز شهید منوچهر مدق و همسرش فرشته ملکی است، با حضور خانواده شهید و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در مرکز همایشهای بین المللی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

یک ربع مانده به یازده
یک ربع مانده به یازده

حامد جبیبی در این آیین گفت:

«یک ربع به یازده» محصول درد و رنج های بزرگ بانویی است که به احترامش اینجا ایستاده ام. واگویه هایی که خیلی از ما نشنیده ایم. خیلیها به من گفتند چرا در حوزه دفاع مقدس فیلم ساختی؟ به خدا این فیلم تجاری نیست و بابت ساختش ریالی از ارگانی دریافت نکردم. کار دلی بود و همه عزیزان دلی به این ساحت نزدیک شدند.
حبیبی گفت:

۳۶ سال درد و رنج پدرم را دیدم و همزمان با ساخت این فیلم، کارگردان حقیقی عالم، داستان این فیلم را در زندگی شخصی من اکران کرد. یک ربع به یازده می خواست به ما بگوید منوچهر و همه سرداران جنگ پدران این آب و خاک هستند. یک ربع به یازده محصول درد و رنج این قشر از جامعه است که نمونه های مجسمش در جلسه حضور دارند. جانبازی که روی ویلچر نشسته و از پشت در فیلم را تماشا کرد و حتی به خودش اجازه نداد تا داخل سالن بیاید و در دید عموم قرار بگیرد…

کارگردان فیلم یک ربع به یازده گفت:

صدای گریه حضار محترم سالن را هنگام پخش فیلم شنیدم. یک شب اشک و احساس و عاطفه خودمان را گذاشتیم کنار شبهای بیشمار و ناتمامی که این بزرگان به صبح کردند…
حامد حبیبی با ذکر خاطره ای از منوچهر و فرشته به سخنرانی خود خاتمه داد و از بزرگ بانوی سرزمینمان، همسر شهید سید منوچهر مدق، تجلیل نمود.

یک ربع مانده به یازده
یک ربع مانده به یازده

همچنین فرشته ملکی (همسر شهید منوچهر مدق) در این مراسم گفت:

سخت پوست ترین موجودات، همسران شهدا هستند. چون هر مصیبتی سر ما بیاید، باز هم شکر میکنیم. امشب وقتی این فیلم را دیدم و سرفه های منوچهر را شنیدم، احساس کردم خیلی خسته ام. کاش میشد دعا کرد برای اینکه من هم بروم، چون خسته ام از اینکه بدون منوچهر زندگی کنم. ما سخت پوستیم و در اوج گریه ها سعی میکنیم بخندیم.
در انتها حامد حبیبی، کارگردان مستند «یک ربع به یازده» و خانم فرشته ملکی همسر «سید منوچهر مدق» از شیرینی‌های روایت این زندگی برای حاضران گفتند.
در این مراسم همسران شهیدان رمضان، پازوکی، معصومی، کرمی و جانبازان دفاع مقدس و مدافعین حرم و جمعی از هنرمندان و بازیگران و کارگردانان و اهالی تئاتر و سینما و نویسندگان و شعرا و دانشجویان و اساتید دانشگاه حضور داشتند.

یک ربع مانده به یازده
یک ربع مانده به یازده
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

32 + = 42