سید مرتضی علوی هم رفت…

دیگر خسته شدیم از این همه مصیبت که پی درپی بر پیکر جامعه فرهنگ وهنر کشورمان وارد می شود . خدا را صبری …..

در ایام عید فطر جاده های ناایمن کشور عزیزی را از ما گرفت که برای هنرلند پشتوانه بزرگ معنوی به شمار می رفت.استاد بی ادعای عکاسی که سالها تجربه در پشت دوربینهای خبر صداو سیما داشت ودیری نبود که به افتحار بازنشستگی نائل شده بود و ترجیح داده بود که تجارب خود را به نسل جوان انتقال دهد گرچه خود هنوز جوان بود.ویژگی  صداوسیما این است گه نیروهای با تجربه اش هنوز به ۵۰ سالگی نرسیده باز نشسته می شوندو این سازمان به راحتی با  سرمایه انسانی اش  خداحافظی می کند و سیدمرتضی علوی هم شامل همین ماجرا شد.

بااین همه او شغل معلمی را برگزید وبه عنوان استاد در دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی به پرورش دانشجویان علاقمند عکاسی پرداخت . رابطه صمیمانه او با نسل جوان، گریزپاترین دانشجویان را هم به پای کلاس می کشید. آن قدر دوست وصمیمی بود که امروز دانشجویان این دانشکده به صورت خودجوش اعلام عزا کردند و برخی از آنها که به تشییع جنازه اش نرسیدند ،عصر امروز به بهشت زهرا رفتند و گروهی دیگر فردا برمزارش جمع می شوند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

راهنمائی های ایشان به همکاران جوان هنرلند در تهیه گزارش مصور و مصاحبه فصل مهمی از همکاری ایشان با وسایت ماست که آخرین کارهای سفارش شده ایشان  همین روزها در “هنرلند “منتشر می شود.

دراین حادثه همسر ایشان نیز به شدت مجروح شده وبه کما رفتند و دو فرزند عزیزشان نیز در بیمارستان بستری شده اند. برای این همکار عزیز علو درجات مسئلت می نمائیم و برای بازماندگانشان سلامتی و صبر طلب می کنیم.


خبرتکمیلی: دیشب در برخی از گروههای تلگرامی خبر درگذشت همسر استاد علوی منتشر شد که  باعنوان خبر تکمیلی دراینجا منعکس شد اما در تماسی که برخی از مطلعین با سایت ما داشتند این خبر تأیید نشد وهمان خبر قبلی درخصوص بستری بودن ایشان دربیمارستان مورد تایید قرارگرفته است. ضمن پوزش از بستگان ایشان و همچنین مخاطبان محترم هنرلند،برای سلامتی هرچه سریعتر ایشان وهمه بیماران دعا می کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
6 نظرات
  1. م . ز می گوید

    خدا سیدمرتضی را قرین رحمت کناد و به همسر و فرزندانش سلامتی. آمین

  2. ناشناس می گوید

    روح بلند مرتبه استاد عزیز وباصفای ما شاد وخدا به همسر وفرزندان عزیزش شفای عاجل عنایت کند.

  3. ن.ر می گوید

    تورو خدا شایعه نکنید….فقط برای خالم دعا کنید

  4. مصطفی می گوید

    درگذشت همکار محترمتان را به همه دست اندرکاران سایت هنرلند تسلیت می گم.خدا همسرو فرزندانش را شفا و به همه آشناهاش صبر بده.

  5. کاظم می گوید

    واقعا چرا در ایران هر کسی که به ملت خائن می باشد هیچ بلایی سرش نمی آید مثل بابک زنجانی .مثل اینکه خدا هم خوابیده است

  6. ناشناس می گوید

    متاسفانه همسر سید مرتضی علوی هم روز دوشنبه مورخ ۴ مرداد ساعت هفت صبح دارفانی را وداع گفتند و دیدار حق را لبیک گفته ،به همسرشان پیوستند ، برای شادی روح هردو عزیز و تسلی خاطر دو فرزندشون دعا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 24 = 26