گفتگوی اختصاصی هنرلند با تینا پاکروان کارگردان فیلم نیمه شب اتفاق افتاد

هنرلندخانم تینا پاکروان سلام. خدا قوت بهتون میگم. تبریگ میگم بابت اکران خوبتون. دوست دارم نظر خودتون رو درباره این اکران مردمی، حضور آقای پرویز پرستویی و خانم اسکندری بدونم و از نظر شما کلا چطور بوده این یک هفنه اکران فیلمتون تا الان؟

تینا پاکروان: سلام، مرسی. دیدن فیلم با مردم همیشه لذت بخش ترین اتفاق برای من بوده و اینکه آقای پرستویی لطف کردن و اومدن به نظر من حضور یک بازیگر از بیرون از این فیلم و حمایت از فیلم برای من قابل قدردانی و تقدیره کاری که هر بازیگری نمیکنه و من واقعا مفتخر شدم به این اتفاق

هنرلند وقتی بهشون پیشنهاد کردید نظرشون چی بود؟

تینا پاکروان: خودشون گفتن میخوان فیلم رو ببینن و من گفتم من آرزومه شما فیلمو ببینید بعد ازشون خواستیم که اگه میشه در واقع با مردم بریم فیلم رو ببینیم که انقد سخاوتمندانه پذیرفتن که من واقعا خجالت کشیدم از این اتفاق که ازشون خواستم  ولی واقعا در کنار فیلم قرار گرفتن ایشون باعث افتخار منه.

هنرلند بازتاب نظرات مردم چطور بوده؟

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

تینا پاکروان: خدا رو شکر اکثریت کسایی که فیلمو میبینن کامنتاشون نظرات مثبت بوده و این برای من مهم ترین اتفاقه یعنی خیلی بیشتر از اون چیزی که از کارشناسان و منتقدین و غیره انرژی میگیرم از مردم بیشتر انرژی میگیرم.

هنرلند  الان در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟

تینا پاکروان: مشغول تهیه فیلم خانه کاغذی آقای صباغ زاده هستیم درکنار آقای پرستویی

هنرلند متشکرم، لطف کردید

مرسی

عکس و گزارش: رحمان کاظمی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =