چین‌خوردگی در زمان (۲۰۱۸) | یک فیلم فانتزی انگیزشی

چین‌خوردگی در زمان (۲۰۱۸) یک فیلم در سبک علمی تخیلی – ماجراجویی به کارگردانی ایوا دوورنی با فیلمنامه‌ای از جنیفر لی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان این فیلم اقتباسی است از رمانی به همین نام که در سال ۱۹۶۲ به قلم مادلین لنگل به نگارش درآمده‌است.

فیلمبرداری پروژه در ۲ نوامبر ۲۰۱۶ در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. این فیلم در ۹ مارس ۲۰۱۸ توسط والت‌دیزنی پیکچرز در قالب آی‌مکس و سه بعدی رئال دی به اکران در آمد.

 

خلاصه داستان چین‌خوردگی در زمان

مگ‌موری بعد از فهمیدن اینکه پدر او که یک اخترفیزیکدان است. در اعماق یک سیاره دور در چنگ یک شیطان جهانی اسیر شده‌است. با برادر جوان‌تر و بسیار باهوش خود چارلز والاس، همکلاسی‌اش کالوین اوکیف، و سه مسافر فضایی به نام‌های: خانم “کدام؟”، خانم “کی؟” و خانم “این چیه؟” به نجات پدرش می‌پردازند.

این فیلم قصد دارد تا تماشاگران را به سفری در فضا و زمان ببرد؛ سفری که به کشف اسرار تاریکی و روشنایی، و در نهایت جام عشق می‌پردازد.

مگ ماری یک دانش‌آموز ساده است که با مشکلاتی مثل عدم داشتن اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می‌کند و فقط می‌خواهد در مواجهه با اطرافیانش عادی جلوه کند. پدر و مادر او هردو از بزرگان علم فیزیک بوده که البته بازنشسته شده‌اند، اما دختری نابغه بدنیا آورده‌اند ! برادر کوچکتر مگ، چارلز والاس، هم به مانند او از توانایی ذهنی بالایی برخوردار است که این موضوع از خواهرش پنهان مانده است. اوضاع خوب پیش ‌نمی‌رود و آقای ماری ناپدید می‌شود و در نتیجه‌ آن، دختر جوان خانواده ناامیدتر از همیشه و مادر هم دل‌شکسته می‌شود.”

چارلز والاس مگ و دوستش، کلوین، را با سه موجود آسمانی به نام های خانوم ویچ، خانوم واتزیتو خانوم هوآشنا می‌کند که برای کمک به پیدا کردن پدر آن‌ها به زمین آمده‌اند و با همراهی یکدیگر به ماموریتی ترسناک پا بگذارند. آن‌ها با استفاده از یک چروک در فضا و زمان به نام تسرینگ به دنیایی ماورای تصورشان منتقل می‌شوند که البته در آنجا نیرویی قوی و شیطانی انتظارشان را می‌کشد. برای اینکه آن‌ها بتوانند به زمین برگردند، مگ باید با ترس‌های درونی خود مقابله کرده تا بتواند نیروی تاریکی که به سرعت دارد تمام دنیا را اِشغال می‌کند، مبارزه کند.

 

بازیگران

اپرا وینفری

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

ریس ویترسپون

میندی کالینگ

گوگو امبتا-را

کریس پاین

زک گالیفیاناکیس

اندره هلند

لوی میلر

بلامی یانگ

روآن بلانشارد

مایکل پنیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 − = 56