پخش زنده مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

درحالی که پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر از تلویزیون درهاله ای ازابهام قرار دارد ،رادیو ایران اعلام کرده است این مراسم را به طور زنده ومستقیم از این شبکه رادیوئی پخش خواهدکرد.

مراسم افتتاحیه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر که درتالار وحدت برگزار شد نیز با دوساعت تأخیر از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.پخش با تأخیر این مراسم همراه با کیفیت نازل صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون نشان دهنده عدم هماهنگی بین مسؤلان برگزاری مراسم و مسؤلان صداوسیما برای پوشش باکیفیت مهمترین واقعه سینمائی کشور بود.

اکنون هم درحالی که چندساعتی بیشتر به پخش مراسم اختتامیه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر باقی نمانده است هنوز مشخص نیست این مراسم به چه نحو از تلویزیون پخش می شود.

علاوه بر مسائل فنی وناهماهنگیهای صوتی وتصویری بین گردانندگان مراسم وتهیه کنندگان تلویزیون،  پخش مستقیم این مراسم درتما دوره های گذشته با یک مشکل بزرگ دیگر نیز همراه بوده است وآن نوع حجاب بازیگران زن بوده است که کارگردانان تلویزیونی را به استفاده از نماهای باز به جای نمای بسته از چهره این بازیگران وامی داشت.

بههرحال آنچه مسلم است این است که پخش مستقیم مراسم اختتامیه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر حدود ساعت ۲۰ از رادیو ایران موج متوسط و اف ام فرکانس ۹۰ کیلو هرتز پخش خواهد شد.

«هنرلند»نیز لحظه به لحظه شما رادرجریان اسامی برندگان بخشهای مختلف جشنواره قرارخواهد داد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

35 + = 45