پایان فیلمبرداری آخرین اثر گیورگی اواشویلی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» با کارگردانی گیورگی اواشویلی و فیلمبرداری تورج اصلانی در کشور گرجستان به پایان رسید.

پایان فیلمبرداری آخرین اثر گیورگی اواشویلی|سرزمین هنر|سینما

فیلم سینمایی «پسر کوچک و جنگل» با نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلمساز سرشناس گرجستانی گیورگی اواشویلی Giorgi Ovashvili و با مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی، محصول مشترک کشورهای گرجستان و فرانسه در لوکیشن‌های سخت و پر از برف و کولاک کشور گرجستان به پایان رسید و هم اکنون در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

عرفان قبادی به عنوان دستیار فیلمبردار و همچنین داریا اصلانی به عنوان دستیار نور در کنار تورج اصلانی در گروه فیلمبرداری این اثر سینمایی حضور داشتند.

تورج اصلانى در سمت مدیر فیلمبردارى پروژه‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، سال‌ها در جشنواره‌هاى مختلف دنیا حضور موفقی داشته و جوایز معتبر جهانی را هم از آن خود کرده است.

گیورگی اواشویلی کارگردانی فیلم مطرح «جزیره ذرت» Corn island را در کارنامه هنری خود دارد که در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۶ نیز بود.

تورج اصلانی قرار بود مدیریت فیلمبرداری «جزیره ذرت» از فیلم‌های موفق و مورد توجه سینمای گرجستان و از مهم ترین ساخته‌های گیورگی اواشویلی را سال ۲۰۱۴ بر عهده داشته باشد که به دلیل عدم همکاری سفارت کشور آلمان در ایران و ندادن ویزا، این همکاری ۸ سال بعد در فیلم «پسر کوچک و جنگل» به نتیجه نشست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 2