پایان رقص نتها:علیرضا قربانی بهترین خواننده موسیقی سنتی/محمد اصفهانی بهترین خواننده پاپ

سی ویکمین جشنواره موسیقی فجر در مراسم باشکوهی در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

دراین مراسم که با حضور «علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد بهترینهای این دوره ازجشنواره معرفی شدند و جوایز خود رادریافت کردند.

علی جنتی دراین مراسم به نکات مهمی اشاره کرد .وی گفت:

«جشنواره موسیقی فجر رویدادی فرهنگی است که امسال با رویکردی جدید، حرفه‌ای تر و عیارمندتر برگزار شده است و حضور هنرمندان شاخص یکی از ویژگی های بارز این رویداد بود. خوشبخانه جشنواره موسیقی فجر امسال از یک جشن هنری به یک فستیوال حرفه ای جایزه محور ارتقا پیدا کرده است. از این پس جشنواره موسیقی فجر به آثاری که در طول سال نیز اجرا می شود، توجه می کند. در واقع جشنواره باید برایند اتفاقات یک سال موسیقی باشد. متاسفانه در دوره های پیشین شاهد این بودیم که بخش های مهم موسیقی تبدیل به بخش جنبی شده بود اما در دوره جدید تصمیم گرفتیم که این بخش ها از جمله بخش موسیقی نواحی و موسیقی جوان در زمان مناسب‌تر به صورت مجزا با قوت و تکیه بر کیفیت برگزار شد البته اگر گروه های جوان فعالیت حرفه ای داشته باشند به طور حتم آثار آنها نیز در معرض داوری قرار می گیرد.»

jannati

او با اشاره به گذشت  سی دوره از برگزاری جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد:

«این سه دهه می تواند چشم انداز مناسبی برای موسیقی و بخش هایی که کمتر به آن توجه شده، باشد.»

بنابه گزارش هنرلند به نقل از خبرگزاریها دراین مراسم علیرضا قربانی به عنوان بهترین خواننده موسیقی سنتی و محمد اصفهانی به عنوان بهترین خواننده موسیقی پاپ ایران جایزه باربد را ازآن خود کردند.

گزارش کامل اختتامیه این جشنواره و اسامی برندگان به زودی درهنرلند منتشر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1