وداع با نادر طالب‌زاده در معراج شهدا

مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد نادر طالب‌زاده در معراج شهدا برگزار شد.

وداع با نادر طالب‌زاده در معراج شهدا|سرزمین هنر|سینما

مهر: مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد نادر طالب‌زاده مجری، مستندساز و تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی شنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور اقشار مختلف در معراج شهدا برگزار شد.

سردار سعید قاسمی، احسان محمدحسنی، حمید داوود آبادی، گلعلی بابایی، حسن عباسی، وحید یامین پور، بیژن نوباوه، محمد حسینی، مجید شاه حسینی و ناصر فیض از جمله چهره‌های حاضر در مراسم بودند.

همچنین در میان چهره‌های مختلف فرهنگی هنری، ابوالقاسم طالبی و جواد شمقدری از کارگردانان سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند.

طیف دیگری از چهره‌های مراسم نیز برخی مدیران تلویزیون بودند از جمله: وحید جلیلی ، شهاب اسفندیاری ، سلیم غفوری مدیر شبکه افق ، صادق باطنی و حامد بامروت نژاد نیز از دیگر حاضران بودند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

این مراسم با حضور جمعی از فعالان رسانه، فعالان فرهنگی و جشنواره فیلم عمار همراه بود و با زیارت عاشورا آغاز شد.

با پایان زیارت عاشورا و روضه امام حسین(ع) سردار سعید قاسمی درباره ضرورت توجه به چهره‌هایی چون نادر طالب زاده در جامعه سخن گفت.

همسر نادر طالب زاده درباره این مجری و برنامه ساز گفت: او قلب بزرگی داشت و عاشق همه مردم بود.مهمان‌های غربی اصرار داشتند در برنامه‌های اش شرکت کنند. او ترور بیولوژیک شد و در فهرست ترور غربی‌ها قرار گرفت. غربی‌ها او را در فهرستی قرار دادند که عماد مغنیه را قرار داده بودند و طالب زاده برای شان این قدر خطرناک بود. هیچ هنرمندی این جایگاه را نداشت.

زینب مهنا با تشکر از حاضران در معراج شهدای تهران طالب زاده را مورد علاقه همه خواند و بیان کرد: او عشق به ایران را در محافل بین المللی فریاد زد و همچنین با تشکیل کنفرانس افق نو از متفکران غربی علیه خود غرب کمک گرفت.

وی گفت: پدر آقای طالب زاده یک نظامی زمان شاه بود و خیلی‌ها می‌خواستند از این نکته به عنوان یک حربه علیه او استفاده کنند، اما این نکته را در نظر نگرفتند که این پدر در دوران پهلوی سه سال در حبس خانگی قرار داشت و در واقع ضد شاه بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =