هنرمندان و سینماگران نگران نباشند!

 کسانی که این گونه آثار را تولید می کنند،باید خود را با اهداف نظام و دولت انقلابی-اسلامی هماهنگ کنند.

هنرمندان و سینماگران نگران نباشند!|سرزمین هنر|جبارآذین|

سینما پیشتر گفتم و نوشتم که سینما،تئاتر،موسیقی و کلا فرهنگ و هنر رسمی امروز ایران که دچار انواع معضل و بیماری اند،مطلوب جمهوری اسلامی نیستند و تولیدات آنها با آثار مورد پسند مسوولان اسلامی و انقلابی کشور همسو نیست.

ازنگاه آنها آثارفرهنگی و هنری وسینمایی، باید مبلغ و مروج زندگی ایرانی اسلامی و نمایشگر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف و برنامه های مقاومتی باشند. ازهمین رو، تولیدات غرب پسند و گذشته گرای ایرانی، سیاه نما و مخرب و مغایر با آموزه های دینی و مذهبی و اجتماعی و سیاست های جمهوری اسلامی، در عرصه چنین هنر و فرهنگ و سینما، جای ندارد.

کسانی که این گونه آثار را تولید می کنند،باید خود را با اهداف نظام و دولت انقلابی-اسلامی هماهنگ کنند.اگر نمی توانند،هنر را رها سازند و چنانچه قادر به این کارها نیستند، به دوستان خارج نشین خود ملحق شوند! در یک کشور دینی و اسلامی،همه چیز از سیاست گرفته تا اقتصاد، امور اجتماعی،هنری و فرهنگی باید دینی و اسلامی باشند.

به همین دلیل است که آگاهانه و با برنامه، جلوی تولیدات جدید هنری و سینمایی گرفته شده است و به قول وزیر محترم ارشاد، برای چند سال، فیلم ، جهت اکران  وجود دارد.

این مدت فرصتی است تا آنها که درصدد ایجاد تغییرات محتوایی و ساختاری و مدیریتی و اجرایی و مناسباتی مقبول خود در حوزه های فرهنگ و هنر و سینما هستند، طراحی و مهندسی ایجاد سینما و هنری دیگر از نوع انقلابی و اسلامی و مقاومتی و منطبق با برنامه ها و اهداف جمهوری اسلامی را تدارک ببینند.

نگارنده،تمام این افکار و طراحی ها و برنامه ها و اهداف و کوشش در راه اجرایی شدن آنها توسط دوستداران فرهنگ و سینمای انقلابی و  اسلامی را در چند یادداشت متذکر شده ام.

با این اوصاف،اهالی هنر و سینما، نگران آینده خود و هنر و سینما نباشند،کافی است،خود و آثارشان را با نظر و سلیقه مسوولان و تغییر دهندگان سینما و هنر امروز، به هنر و سینمای معنا و محتواگرای دینی، مذهبی، انقلابی و اسلامی همسو کنند و شاهد شکوفایی فرهنگ و هنر و سینمای جمهوری اسلامی درجهان شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 − 52 =