هرچه زودتر بساط شورای ناکارآمد اخلاق حرفه ای در سینما را جمع کنید!

هرچه زودتر بساط شورای کذایی و ناکارآمد اخلاق حرفه ای در سینما را جمع کنید و این همه خودتان و اهالی سینما و رسانه را سر کار مگذارید!

هرچه زودتر بساط شورای ناکارآمد اخلاق حرفه ای در سینما را جمع کنید!|سرزمین هنر|سینما

روابط عمومی سازمان سینمایی:اولین جلسه شورای اخلاق حرفه‌ای سینما برگزار شد.

خودتان بهتر از هرکسی دانسته و می دانید که این گونه شوراهای کذایی،هرگز نتوانسته و نمی تواند ،حتی یک مشکل کوچک در سینمای ایران را حل کند،اما برای اینکه حفظ ظاهر کنید و خود را مدیری مسوول نشان دهید، شورایی واهی به نام اخلاق حرفه‌ای سینما راه می اندازید.

خود این عنوان نیز خنده دار است و طنزی آشکار در آن موج می زند که  توهینی بزرگ به اهالی سینمای ایران نیز هست!یعنی هنرهفتم در ایران که سابقه ای بیش از ۱۰۰ سال دارد تاکنون از اخلاق حرفه ای بی بهره بوده است!

طبق نظر و خیال خودتان در سینمای ایران هرگز اخلاق حرفه ای وجود نداشته که دست به تشکیل این شورای کذایی و ناکارآمد زده اید،اگر در این صد سال و اندی اتفاق نیفتاده،در این چند روز رخ خواهد داد؟!

سینماگران پیشکسوت و برخی از نسل جوان،دارای اخلاق حرفه ای بوده و هستند،این حسنه در ذات آنان وجود داشته یا در مکتبی فرا گرفته اند که اولین درس آن،اخلاق انسانی و حرفه ای بوده است.

آنانی که عرق و عشقی به سینما داشته و دارند،این اخلاق در آینه وجودشان موج می زند،اما کسانی که دلبستگی و وابستگی به سینما نداشته و فقط برای کسب و مال و منال و مقام وارد این عرصه شده اند، هرگز بویی از اخلاق حرفه ای نبرده و نخواهند برد.

آیا همه افرادی که در این شورا هستند پایبند به اخلاق حرفه ای هستند؟!

آیا با تمام وجود سینما را دوست دارند و برایش جانفشانی می کنند؟

رییس شورای اخلاق حرفه ای در سینما،خودتان چند بار اخلاق حرفه ای را در کارتان رعایت کرده اید؟تا آنجا که می دانیم،هیچ!

درس اول اخلاق حرفه ای،این است که اگر حرفه ای را بلد نیستید یا توان اداره سازمان و اداره ای را ندارید،هرگز نباید آن را قبول کنید.

آیا شما درس اول اخلاق حرفه ای سینما را به کار بردید؟!

هرچه زودتر بساط شورای کذایی و ناکارآمد اخلاق حرفه ای در سینما را جمع کنید و این همه خودتان و اهالی سینما و رسانه را سر کار مگذارید!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

42 − = 32