هدف بزرگ فرهنگسازی اجتماعی!

ما مردم باید قدرشناس زحمات و داشتن چنین مسوولان متفکر و متعهد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی باشیم و از خدمات شایان آنها تشکرکنیم.

هدف بزرگ فرهنگسازی اجتماعی!|سرزمین هنر|جبار آذین|فرهنگی

به ماچه ربطی دارد که فقر و گرانی و ابتذال و سقوط های اخلاقی و فرهنگی،دمار مردم را درآورده است!به ما چه که میلیون ها جوان بیکار و فارغ التحصیل،شغل و درآمد ندارند! صعود موشکی آمار طلاق و جرایم به ما چه مربوط است!

خالی بودن دست های کارگران و بازنشستگان به خودشان مربوط است!این هم که اشراف قدیم و جدید،روز به روز خود و ملک و املاک مشروع شان!حجیم ترمی شوند،به ماربطی ندارد! همین اندازه که شاهد توسعه آلونک ها وکوخ ها و دخمه ها و افزایش جمعیت بی خانمان ها و پا برهنه ها هستیم، کافی است و باید خوشحال باشیم!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

دریک کلام،اصلا و ابدا مشکلات وگرفتاری های مردم،به ما دخلی ندارد،مملکت،مسوول و مدیر و قانون دارد و خودشان می دانند چه کنند!سری که درد نمی کند را چرا دستمال ببندیم و خود را از نان خوردن بیندازیم! کار را باید از متولیان و مسوولان فرهنگی کشور آموخت.نگاه کنید و ببینید،چگونه مدیران و مسوولان سختکوش و فعال این حوزه ها با یاری جماعتی از هنرمندان، همت ها به خرج داده و برای سرگرم ساختن ملت،چقدر تلاش می کنند.

آیا شما در برنامه ها،سریال ها و فیلم ها و دیگر شاخه های هنری و فرهنگی،خبری و اثری از مردم و زندگی و مشکلات و معضلات آنها می بینید. نباید هم ببینید! چراکه متولیان و مسوولان متعهد فرهنگ و هنر و سینما و تلویزیون و شبکه خانگی، تمام عزم خود را جزم کرده اند تا با تولید آثار سرگرم کننده، تفریحی،خنده آفرین و شادی بخش و شاعرانه وعاشقانه!ما مردم گرفتار و بدهکار و بی خانمان و فقر و گرانی زده را سرگرم و شاد کنند تابی خود و بی جهت غمگین و افسرده و پژمرده نباشیم!

این همان هدف بزرگ فرهنگسازی اجتماعی است که مدیران و متولیان فرهنگی با جدیت و افتخار آن را دنبال می کنند. تصور کرده اید این همه فیلم های سینمایی فانتزی و جذاب و سریال های دلبرانه و خوش آب و رنگ تلویزیونی و محصولات فریبای شبکه خانگی بی دلیل ساخته می شوند!

ما مردم باید زحمات و داشتن چنین مسوولان متفکر و متعهد فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی باشیم و از خدمات شایان آنها تشکرکنیم. آقایان خیلی مسوول، خیلی محترم و خیلی زحمتکش، متشکریم!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =