مردی برای تمام فصول

«دکتر علیرضا نوری» یکی از خوشنام ترین مدیران رادیو به شمار می رود. نیروئی که درعین جوانی از صداوسیما بازنشسته شدو برخلاف بسیاری از مدیران بازنشسته ای که اکنون به حلقه مدیران ارشد رسانه ملی تبدیل شده اند تاکنون برای بازگشت وی تصمیمی اتخاذ نشده است در حالی که رادیو به وجود امثال او نیاز مبرم دارد. مدتهاست از او درخواست یادداشتی برای هنرلند کرده ایم اما هربار به دلیلی از نوشتن طفره رفته است اما این بار خود پیشقدم شد و به بهانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یادداشت کوتاه برایمان ارسال کرده اند که خواندنش در این روز به ما یاداوری می کند امروز چه کسی به خاک سپرده خواهدشد.

مردی برای تمام فصول

دکتر علیرضانوری

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

مدتهاست که دیگر قصد ندارم در صحنه ی سیاستی که هر روزش رنگی دارد متلوّن و کدر ، اظهار نظر کنم و این کار را به علاقمندان سیاست نوردی واگذاشته ام ، ولی دریغم آمد از آیت الله هاشمی رفسنجانی یادی نکنم.

به یاد دارم در انتخابات سال٨۴ که تمام نامزدهای انتخابات ریاست جمهور برای ضبط برنامه های تبلیغاتی خود به استودیوهای رادیو وتلویزیون می آمدند ، فرصتی پیش آمد که لحظاتی برای ادای احترام وخیرمقدم به جناب آقای هاشمی به استودیوی شبکه جوان در ساختمان شهدای رادیو که در آن زمان مدیریتش را بر عهده داشتم بروم. ایشان آماده ضبط و آرام پشت میکروفون نشسته بودند. به محض ورودم و معرفی من به ایشان ، آیت الله از جا برخاستند و تمام قد ایستادند. و به رغم اصرار مکرر من برای نشستن ، ایشان به آرامی و تواضع کامل همچنان و تا زمانی که بنده در خدمتشان بودم ایستادند و در طول این مدت تبسم همیشگی خود رو بر لب داشتند ، بدون ذره ای کبر و منیت؛ من شرمنده این فروتنی با خودم می اندیشیدم که هاشمی ، آن قله دست نیافتنی ، و تاریخ مجسم انقلاب که بیش از همه در کنار و یاور امام بود ، تا چه حد افتاده و فروتن است.

در آن زمان من جوانکی بودم ، سی و چند ساله و هاشمی پیر میدان سیاست و مبارزه … یادش گرامی


عکس استفاده شده در این نوشته ازخبرگزاری فارس است که توسط خبرنامه دانشجویان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است و یکی از بهترین عکسهائی است که می توان هاشمی را برای آیندگان معرفی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محمد زند می گوید

    این عکس خیلی معنا دارد. خدا رحمت کند هاشمی را

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 5 = 2