اسقبال از فروش آثار نمایشگاه هنر و ایدز در روز افتتاح

جمعه ۳۰ مهر ماه در حالی نمایشگاه هنر و ایدز کار خود را آغاز کرد که خبر فروش اولین اثر این نمایشگاه کمی قبل از افتتاح رسمی علاقمندان را به فروش آثار به نفع کودکان مبتلا به اچ آی وی امیدوار کرد. اولین اثز عکسی از یک منظره کوهستانی برفی بود که به امضای شادروان عباس کیارستمی رسیده بود. این اثر به قیمت ۱۲ میلیون تومان ساعتی قبل از افتتاح پیش خرید شد. با افتتاح رسمی نمایشگاه در ساعت ۱۷ جمع زیادی از هنرمندانی که آثار خویش را برای حمایت از کودکان ایدزی به معرض فروش گذاشته بودند در محل گالری پردیس سینمائی ملت جمع شدند تا مراسم افتتاح این نمایشگاه را برپا کنند.

گزارش خبرنگاران “هنرلند” حاکی است چهره های مطرحی از هنرمندان تجسمی کشور در این مراسم حضور داشتند که با استقبال بازدیدگنندگان مواجه شدند. چهره هائی همچون خانمها فرح اصولی، کتایون مقدم گیزلا وارگا سینائی و آقایان آرمان استپانیان ، سعید صادقی و بابک گرمچی از جمله این هنرمندان بودند. از سوی دیگر هنرمندان بزرگی همجون “پری صابری” نیز برای حمایت از این حرکت زیبا به پردیس سینمائی ملت آمده بودند.

تابلوهائی که در همان روز اول به فروش رسید نشان می دهد استقبال خوبی درانتظار این نمایشگاه است. آثاری که دراین روز به فروش رسید عبارت بودند از:

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

عکس کوهستان از عباس کیارستمی به مبلغ ۱۲ میلیون تومان/ تابلویی از آنه محمد تاتاری به مبلغ ۱۸ مسلیون تومان / تابلوی پرواز  از خانم فرح اصولی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان / تابلوئی از خانم گیزلاوارسا سینائی به مبلغ ۳ میلیون تومان و اثری از خانم کتایون مقدم به مبلغ ۱۰ میلیون تومان.

نکته جالب توجه اینکه پس از فروش تابلوی عکس شادروان کیارستمی در همان قایق اولیه خانواده ایشان بلافاصله دو تابلوی دیگر را که آنها نیز امضای مرحوم کیارستمی را بر خود دارند به نمایشگاه هنر و ایدز ارسال کردند که هم اکنون در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

 

تابلوی بدون عنوان از عباس کیارستمی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

35 + = 41