نقد فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امروز در هنرلند

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر کلید خورده است. سی و پنج سال است که هنرمدان پرتلاش سینمای ایران در روزهای خاطره انگیز بهمن ماه بزرگترین رخداد سینمائی کشور را با نام پرشکوه فجر پیوند می زنند و در رقابتی سنگین دستاوردهای سینمای ایران را در جشنواره ای که رنگ ملی به خود گرفته است به معرض نمایش و قضاوت چشمهای منتظر مخاطبان خود می گذارند.

این مراسم بزرگ همیشه برای علاقمندان سینما شور و هیجان زیادی داشته است . هنوز خاطرات صف های طولانی مردم در سرمای زمستان مقابل سینماهای نمایش دهنده فیلمهای جشنواره در یادها زنده است و همین تصاویر است که سینماگران کشورمان را به ادامه راهشان دلگرم می کند. برای همه اهالی سینما و دوستداران هنر هفتم آرزوی دیدن فیلمهای خوب و پرمحتوائی را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر داریم.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

“هنرلند” به عنوان اولین سایت تخصصی انتقادی و تحلیلی جامعه فرهنگ و هنر ایران مفتخر است امسال در دومین سال فعالیتش می تواند درکنار مخاطبان خود وکاربران فضای مجازی فارغ از قیل و قالهای حاشیه ای این مراسم تصویر متفاوتی از جشنواره فیلم فجر ارائه کند . تصویری مبتنی بر نقد و تحلیل آثار نه فرش قرمزها و رنگ و لعابهایی که چشمها را خیره می کند. سال گذشته نیز سایت هنرلند بدون حمایت هیچ ارگان یا مسولی بی ادعا و در آرامش کامل پوشش مناسبی از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرد .در سال ۱۳۹۴ بیش از ۱۵ فیلم از فیلمهای مختلف جشنواره در همان ده روز برپائی جشنواره فیلم فجر مورد نقد وبررسی قرار گرفت و جالب این که احتمال دریافت سیمرغهای بلورین فراوان برای  فیلمهای ابد ویک روز و ایستاده در غبار دو روز قبل از پایان جشنواره از سوی منتقدان این وبسایت پیش بینی شده بود.

امسال هم در کنار شمائیم و خوشبختانه این بار وبسایت ما یک نماینده در سالن اصلی برج میلاد دارد که در کنار سایر همکارانمان که به صورت آزاد بلیطهای جشنواره را خریده اند تلاش می کنند بازار نقد و تحلیل هنر هفتم را در این زمستان سرد ، گرم نگه دارند. با ما همراه باشید تا هر روز نقد برخی از فیلمهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را زودتر از هرجای دیگر به قلم منتقدان وبسایت خودتان هنرلند بخوانید. امیدواریم بتوانیم به رسالت حرفه ای خویش به خوبی عمل کنیم.

 


عکس از مشرق نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

29 − 28 =