«نقد حال» ابتکاری از دکترسیدوحیدعقیلی در بررسی کارشناسی فصلنامه سرزمین هنر

دکترسیدوحیدعقیلی از اساتید برجسته علوم ارتباطات و رئیس دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه ای دانشگاه آزاداسلامی تهران مرکزی است. ایشان که افتخار حضورشان در شورای سیاستگذاری فصلنامه سرزمین هنر را به ما داده اند در یکی از روزهای آغاز زمستان امسال خبرنگار HONARLAND.IR را در دفتر خویش به حضور پذیرفتند و ضمن راهنمایی های ارزنده ای در بیان نقاط قوت و ضعف شماره اول فضلنامه ترتیبی دادند تا اساتید برجسته این دانشکده در گفت و گو با همکار ما شماره نخست فصلنامه را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

هر کار اولی ایرادات خاص خود را دارد. شماره­ی نخست فصلنامه­ ی سرزمین هنر دیکته ­ای بود که نوشته شد و برای تصحیح به محضر شما خوانندگان عزیز تقدیم شد.  با وجود بازخوردهای مثبتی که از هنرمندان ارجمند گرفته ­ایم، به سراغ برخی از استادان فرهنگ و ارتباطات رفتیم تا ما را درباره­ ی نخستین شماره­ ی فصلنامه ­ی سرزمین هنر راهنمایی کنند؛ گرچه این مصاحبه­ ها به صورت جداگانه و رو در رو با این عزیزان صورت گرفته است، ترجیح دادیم ماحصل آن را به صورت جمع­ بندی شده و ذیل سؤالات مشابه دسته­ بندی نماییم. خواندن این نظرات خود می­ تواند کلاس درسی برای علاقه­ مندان به حوزه ­های عمومی هنر و روزنامه ­نگاری باشد.

از استادان ارجمندی که افتخار مطالعه ­ی فصلنامه چند رسانه ای سرزمین هنر  و گفت­ وگوی حضوری با مارا دادند تشکر می کنیم.

دیدگاه­های دکتر فرهنگ ارشاد ، دکتر نسترن خواجه نوری، دکتر سید محمد دادگران، دکتر مجید رضائیان و دکتر محمدرضا رسولی را می توانید در صفحات ۷تا ۱۹ دومین شماره فصلنامه سرزمین هنر مطالعه فرمائید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 88 = 94