نشست نقد و بررسی سریال رهایم نکن | سرزمین هنر و فرهنگسرای رسانه برگزار می کنند

با حضور عوامل سریال و منتقدان

فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی با همکاری «سرزمین هنر» نشست نقد و بررسی سریال «رهایم نکن» را سه شنبه ۲۶ تیرماه را با حضور تهیه کننده،کارگردان و بازیگران سریال برگزار خواهد کرد.

فصلنامه چند رسانه ای سرزمین هنر(honarland.ir) در ادامه برگزاری نشستهای نقد و بررسی سریالهای مطرح تلویزیونی، هفته آینده در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی میزبان هنرمندانی است که به خلق سریال «رهایم نکن» همت گماشته اند.

سریال «رهایم نکن» به کارگردانی «محمد مهدی عسکرپور» در ماه مبارک رمضان امسال از شبکه ۳ سیما به نمایش درآمد.داستان این فیلم درباره مردی است که از گذشته ی خویش پشیمان است و تلاش می کند با پاک کردن درون خویش به سفر حج برود.

«علی پورکیانی» تهیه کننده سریال در گفتگو با همکاران ما ضمن استقبال از نقد و بررسی سریال این حرکت را مایه ی رشد کیفی فعالیتهای هنری دانست و اظهار داشت:

به اتفاق آقایان «عسکرپور» کارگردان، و «امین تارخ» بازیگر نقش اول مرد سریال در نشست نقد و بررسی سریال رهایم نکن شرکت خواهیم کرد و سرکار خانمها «فریبا متخصص»،«معصومه قاسمی پور» و «مریم بوبانی» نیز به همراه آقای «محمدرضا هدایتی» هم انشاالله در این جلسه حضور خواهند یافت و به اتفاق هم با منتقدان و کارشناسان رسانه گفتگو خواهیم کرد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید
نقد وبررسی سریال رهایم نکن
نقد وبررسی سریال رهایم نکن

فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی که چندی است با مدیریت جدید تلاش ویژه ای در زمینه ی پرداختن بیشتر به مباحث نظری و عملی رسانه انجام می دهد به عنوان میزبان نشست نقد و بررسی سریال رهایم نکن در اطلاعیه ای اعلام کرده است که تمامی علاقمندان به این سریال می توانند به صورت رایگان در این نشست حضور یابند و از نزدیک با هنرمندان مورد علاقه ی خویش درباره این سریال دیدار و گفتگو نمایند.

این فرهنگسرا همچنین شماره تلفنهای ۲۲۸۸۸۶۸۱ داخلی ۲۱۲  را جهت هماهنگی بیشتر اعلام کرده است.

نشانی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی از این قرار است:

در خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری، میدان قبا

مخاطبان محترم سرزمین هنر نیز می توانند جهت شرکت در  نشست نقد و بررسی سریال رهایم نکن به طور مستقیم با محمد حسن حسینی مسؤل روابط عمومی سرزمین هنر با شماره تلفن ۰۹۱۹۶۱۴۵۶۱۶ تماس حاصل و نظرات خویش را درمیان بگذارند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 2