نبرد گلادیاتورها دراکران نوروزی سینما!

«لامینور» فیلم پرحرف داریوش مهرجویی بزرگ حذف شد تا هنرمندان در سینما، حرفی برای گفتن نداشته باشند و مهرجویی مانند دیگر بزرگان سینما خانه نشین شود.

نبرد گلادیاتورها دراکران نوروزی سینما!|سرزمین هنر|سینما| جبارآذینمیدان نمایش و رقابت اکران نوروزی سینمای ایران، توسط افراد،باندها  وجریان های ذینفع سینما و حضورعوامل سازمان اشتباهی سینمایی آماده شده تا با انواع ترفندهای تبلیغاتی و حمایتی و شرایطی، چون همیشه نابرابر، دوستداران و علاقه مندان مبارزات زرگری نمایشی گلادیاتورها،به ویژه آنها که سودهای خود را پیش از تولید برده اند، به سالن های سینما بکشانند!

باند مافیا و کلان سرمایه دارهای دولتی و نهادی سینما و دگم اندیشان، بعد از نشست مشترک بر سفره ملت!سرانجام تصمیم گرفتند، مانند تقسیم  رفاقتی، تجارتی، سیاسی و غنایمی سیمرغ های جشنواره فیلم فجر،گروه ها و سهم بران و خودی های سینما را هم دراکران،راضی کنند و ازهردسته و گروه،یک،دوگلادیاتور، وارد نبردگاه! گلادیاتورهای سینما کنند.

سعیدملکان«روزصفر» و مهران احمدی «سگ-بند» با حمایت کلان سرمایه داران سینما،مجید مافی«قدغن» ،حسین نمازی«شادروان» و احمد تجری «گل به خودی» با پشتیبانی گروه های مشترک المنافع و محمدحسین مهدویان «مردبازنده» و هادی حجازی فر«موقعیت مهدی»، تحت پوشش نهادهای مرتبط با سینما،هفت گلادیاتور نوروز هزاروچهارصدویک  سینما هستند.

این گلادیاتورها با تزیین سلاح های خود به درام های اجتماعی و دفاع مقدسی، ملودرام های عاشقانه و خانوادگی و طنز و کمدی، قرار است،در حضور پرشورنمایندگان، حامیان خود و تماشاگرانی که در پایان به قهرمان ها و پیروزهای این نبرد خونین تجاری!ازپول توجیبی های خودعیدی دهند،با یکدیگر به نبردبپردازند.

به یادآوریم که در نظام اجتماعی، فرهنگی وسینمایی پول سالار،اصل سود و کاسبی به هر قیمت است،نه هنر و فرهنگ،معنویات،اخلاقیات وزندگی بهتر!

«گیشه» در صورت اعلام درست،سلامت و شفاف نتایج- چنانچه مانند آرای مردمی جشنواره فیلم فجر باطل نشود!- برندگان این دوئل را مشخص خواهدکرد.

دو نکته آخر اینکه، گلادیاتورهای منتخب، بعد از شورسیاسی، جناحی، خودی، روسای سازمان فرسوده سینمایی و مهرتایید دولتی ها به میدان آمده اند.

همچنین «لامینور» فیلم پرحرف داریوش مهرجویی بزرگ حذف شد تا هنرمندان در سینما، حرفی برای گفتن نداشته باشند و مهرجویی مانند  دیگر بزرگان سینما خانه نشین شود.

«علفزار» را بعد از چشم بندی!سرقت آن پس ازجشنواره، ازاکران کنار زدند تا تنبیه کاظم دانشی تکمیل شود و او به جای «علفزار»،«یونجه زار»بسازد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 6 =