موسیقی «لئون» یا «حکم رشد»؟!

در عالم سینما و تلویزیون جهان فیلم یا سریالی را سراغ نداریم یا به یاد نمی آوریم که تمام شخصیت های یک اثر،از کودکان تازه زبان بازکرده تا پیران از آب گذشته،مانند هم رفتار کرده و حرف بزنند.

موسیقی «لئون» یا «حکم رشد»؟!|سرزمین هنر|سینما

ملانصرالدین:چندی است مجموعه ای از شبکه سه تلویزیون پخش می شود به نام «حکم رشد»،سریالی بی مایه مانند اکثر آثار نمایشی صداوسیما که دوباره کلاه مخملی های بی کلاه مدرن را به نمایش می گذارد که مدام لاف بیهوده می زنند و عربده می کشند!

در عالم سینما و تلویزیون جهان فیلم یا سریالی را سراغ نداریم یا به یاد نمی آوریم که تمام شخصیت های یک اثر،از کودکان تازه زبان بازکرده تا پیران از آب گذشته،مانند هم رفتار کرده ، حرف بزنند و حرافی را به جای دیالوگ نشخوار کنند!

این پدیده فقط در ایران قابل مشاهده است و در جای دیگری نمی توان یافت.این نوع نوشتن اغلب دستپخت دو نفر است،یکی که سن و سالی از وی گذشته و هنوز هم بعد از گذشت ایام،هنوز وی را با آن نقش می شناسند و به جا می آورند،یکی هم نویسنده همین سریال «حکم رشد» که اظهر من الشمس است.

درست است که دیدن این سریال،حال آدم را بد می کند،اما یک نکته مثبت دارد که آدم را جذب می کند.آن هم موسیقی این اثر است که ما را ناخودآگاه یاد موسیقی فیلم معروف و ستودنی «لئون» لوک بسون با آهنگسازی اریک سرا می اندازد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =