مهره های سینما و صدا و سیما جا به جا می شوند!

مهره های سینما و صدا و سیما جا به جا می شوند | جبار آذین |بحش سینمای سرزمین هنر |از فردای صندلی نشینی روسای اشتباهی سینما و صدا و سیما، صریح و شفاف نوشتم که این اشخاص اشتباهی اند و نمی توانند سبب ساز خیر در سینما و تلویزیون شوند، اما سودبران و خوشخیال ها و بی خیال ها مانند همیشه به دلیل منافع طلبی خود، مساله را  جدی نگرفتند.

عملکردها، انتصاب ها، انتخابها، تولیدات و نابسامانی ها و آشفتگی های هر دو رسانه در چند سال اخیر، اثبات کرد که آقایان انتظامی و علی عسگری بر کرسی هایی که نباید! نشسته اند و اکنون در معادلات سیاسی منصوب کنندگان خود، به دلیل اعتراض های گسترده اهالی فرهنگ و هنر و سینما و مردم نسبت به تولیدات نازل سینما و صدا و سیما، جای ندارند و تاریخ مصرفشان گذشته است و باید جای آن ها، مهره های دیگر چیده شوند.

از آنجا که بر اساس یک سنت ناپسند و نادرست درکشور ما، هر نامدیر کارنابلد، به جای کنار گذاشتن از مسوولیت های مهم، صاحب مقام های بالاتر می شود، قرار است از هر دو اشتباهی یادشده در جاهای مهمتر استفاده شود!

واقعیت اینکه، در صدا و سیما و سینما همچنان برهمان پاشنه اشتباه می چرخد و چون خانه های آن ها از پایبست ویران است، به یقین افراد مناسب جایگزین تاریخ مصرف گذشته ها نشده و تنها مهره ها جابجا می شوند.

به همین دلایل، بعضی گمان نکنندکه با رفتن اینها و آمدن آنها اوضاع سامان می یابد، نه !

چنین پیمانی وجود ندارد، چرا که سود برخی در بازی بامهره ها است و در این میان آنها که حاصلی درو نمی کنند، مردم و اهالی فرهنگ و هنر وسینما هستند که سیاسیون باپولشان، مهره های قدرت خود را جابجا می کنند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 − 76 =