مهران رسام | داستان هیئت مدیره دغدغه جامعه امروز ماست

گفتگوی اختصاصی سرزمین هنر با تهیه کننده سریال هیئت مدیره

 آقای رسام خدا قوت. بعد از چند ماه تلاش برای ساخت سریال هیئت مدیره ،  روزهای آخر کار چطور پیش می رود؟

کار بسیار خوب بوده و بازخوردش هم تاکنون خیلی خوب بوده و ما این انتظار را البته داشتیم. سریال هیئت مدیره به موضوعاتی می پردازد که دغدغه جامعه ماست. در تمام طول دورانی که داریم می گذرانیم بحث بحث فرهنگ است. فرهنگ آپارتمان نشینی و مشکلاتی که همه مردم دست به گریبانش هستند و به نظرم پخش این نوع سریال ها می تواند جذب مخاطب تلوزیون را بیشتر کند. مردم خودشان  و زندگیشان را در این جور کارها قطعاً خواهند دید. بازخورد خیلی خوبی داشتیم. بسیار خوب و بیش از اندازه

 فکر می کنید این قبیل سریالها باعث می شود که مخاطبان ماهواره ها دوباره به تلویزیون رو بیاورند؟ 

بهر حال تلویزیون نشان داده در مقاطعی که خوب خوراک داده مثل ایام ماه مبارک رمضان یا حالا همین نوروز امسال بیننده های تلویزیون آمارشان خیلی  بالا رفته و نشان می دهد که اگر تلویزیون خوب کار کند ، مردم بیشتر تمایل دارند تلویزیون خودمان را تماشا کنند تا کانال های ماهواره ای.

شما به عنوان یک تهیه کننده با تعدد بازیگر در این سریال چه کار کردید؟ سختی بسیار زیادی دارد درسته؟

بله این کار یکی از کارهای پربازیگر بود. از آنجایی که به ما دستور دادند از نوروز بریم پخش ما یک تغییر برنامه ریزی دادیم و این برای ما مشکل به وجود اورد چون اگر ما به طور معمول میخواستیم  با بازیگرها کار کنیم، به حضور شما عرض کنم که بازیگر هارو به مرور رد می کردیم ولی چون قسمت ها را مجبور شدیم برسونیم همه ی بازیگرهارا نگه داشتیم و خود این نگه داشتن بازیگر ها و هزینه هایی که به سریال تحمیل کرد یک مقدار  سختی کار ما را بیشتر کرد.

الیکا عبدالرزاقی در سریال هیئت مدیره
الیکا عبدالرزاقی و امیر رضا دلاوری در سریال هیئت مدیره

 با توجه به محوریت لوکیشن ثابت سریال، برای جلوگیری از خستگی مخاطب شما به عنوان یک تهیه کننده و کارگردان کار  آیا ایده های جذاب دیگه ای هم دارید؟ 

ایده که زیاد داریم ایده جذاب. منتها ما کاری که کردیم تو این کار هم خیلی نمود داشته به نظرم حالا یک کارگردان خوب و درجه یک مثل آقای میری رو آوردیم و همیشه هم سعی کردیم نیروهای خوب رو جذب بکنیم اینکه به نظرم ریتم کار انقدر تند هست که مخاطب را جذب کرده و فکر می کنم این کار، یکی از کارهای موفق امسال تلویزیون هست.

کار بعدی ان شاءالله کی استارت می خورد و چه چیزی هست؟ برنامه ای دارید؟

هنوز نمی دانیم  اما کار هیئت مدیره آن قدر سخت بوده که همه خسته شدیم و معمولاً بعد از این کارها یک استراحت کوتاهی لازم داریم و بعد دوباره ان شاءالله انرژی داشته باشیم برای کارهای بعد. از سختی هایش می شود به تولید همزمان و رساندن به پخش همزمان گفت که فشار را بر تیم سازنده چندین برابر می کند

موفق باشد ممنونم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 3 =