من «نیما طباطبائی» هستم

نیما طباطبائی خواهرزاده رویا تیموریان و کارگردان من ناصر حجازی هستم درگذشت . این کارگردان جوان به دلیل عارضه تومور مغزی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

نیما طباطبایی ساخت مستند «من ناصر حجازی هستم» را در کارنامه خود داشت. این اثر مستند که آذر ماه سال ۹۴ در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش در آمد، درباره زنده یاد ناصر حجازی دروازه بان و مربی فوتبال ایران و تیم استقلال ساخته شده بود. مرحوم طباطائی فیلم خود را  در پنج فصل با نامهای  «من رویایی دارم»، «آخرین مرد مقاوم»، «سهراب کشی»، «استقلال تا استقلال» و «پرواز عقاب» ساخته بود.

او که قبل از ساخت ” من ناصر حجازی هستم… ” دچار سرطان شده بود مورد عمل جراحی قرار گرفت اما با پایان فیلم این بیماری شدت یافت تا اینکه ببامداد امروز دارفانی را وداع گفت . نیما فرزند غلامرضا  طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که پدر وی نیز در سال ۱۳۸۴ از دنیا رفت.

هنرمندانی چون تینا پاکروان و گلاره عباسی خبر درگذشت این هنرمند جوان را همراه با پیام های تسلیت خود در اینستاگرام منتشر کرده اند. تینا پاکروان در این باره نوشت:«نیما طباطبایی کارگردان جوان و مهربان هم رفت .از روزی که خبر مریضیت رو شنیدم از امروز می ترسیدم . زود بود پسر خیلی زود. تسلیت به خانم رویا تیموریان نازنین و درنا و دنیای عزیز و همه دوستانش.»

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 + = 49