معرفی نمایش‌ «اون…اوفلیاست» به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان

گروه‌های ایرانی متقاضی به شرکت در جشنواره‌های تئاتری کشورهای ارمنستان و گرجستان از هم اکنون می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

معرفی نمایش‌ «اون…اوفلیاست» به جشنواره حرکت تفلیس گرجستان|سرزمین هنر|تئاتر

آلبرت بیگ‌جانی مدیر بین‌الملل گروه هنری دیماک و نماینده جشنواره تئاتر حرکت تفلیسِ کشور گرجستان، گفت: نمایش‌ «اون…اوفلیاست» با کارگردانی ستاره تبریززاد از اصفهان کاری از گروه تئاتر «هیچ»، برای اجرا در این جشنواره برگزیده شده‌ است.

این فعال هنری که نماینده و مدیر انتخاب آثار چندین جشنواره بین‌المللی دیگر نیز هست، اعلام کرد گروه‌هایی که مایل به شرکت در جشنواره های زیر هستند، می‌توانند به صفحه‌های مجازی و آدرس‌های ارائه شده گروه دیماک و یا شخص آلبرت بیگ‌جانی مراجعه کنند.

– جشنواره حرکت «سام میت» ارمنستان، تاریخ برگزاری ۳ تا ۱۱ تیرماه.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

– جشنواره «هایفست» ارمنستان ، تاریخ برگزاری ۱۱ الی ۱۸ مهرماه.

– جشنواره «یونیمای» ارمنستان، تاریخ برگزاری ۱۸ الی ۲۵ مهرماه.

بیگ‌جانی که عضو هیات برگزاری جشنواره «هایفست» نیز هست، توضیح داد: امسال بیستمین سالگرد جشنواره «هایفست» را پیش رو داریم و سعی‌مان بر برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد است. بر همین اساس در کنار گروه‌های تئاتری شرکت کننده مهمانان ویژه ای نیز از نقاط مختلف جهان خواهیم داشت که ضمن شرکت در جلسات و سمینارها، ورکشاپ های متنوعی نیز برگزار خواهند کرد.

مانند سال‌های قبل، امسال نیز بخش ایران فعال خواهد بود و در این بخش نگاه ویژه‌ای به نمایش‌های خیابانی خواهیم داشت.

هنرمندان و گروه‌های تئاتری می‌توانند، آثار خود را به ایمیل آدرس albert.bigjohny@gmail.com ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.deemak.ir مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1