در انتظار فصلهای بعدی سریال سارق روح باشید | مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ۵ عنوان کرد

گزارشی از نشست نقد و بررسی سریال سارق روح در فرهنگسرای رسانه

غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ۵ سیما در نشست نقد و بررسی سریال سارق روح که به عنوان سومین گام از سلسله نشستهای نقد و بررسی سریالهای ایرانی توسط «سرزمین هنر» در فرهنگسرای «رسانه و شبکه های اجتماعی» برگزار شد درباره مراحل تولید این سریال توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدا از تلاشهای برگزار کنندگان این نشستها تشکر و قدردانی کرد همچنین از زحمات گروه تولید سریال سارق روح نیز تقدیر کرد و به گوشه هایی از تفاوتهای تولید این سریال با سایر سریالهای تلویزیونی پرداخت. الماسی درباره این سریال گفت:

فرآیند تولید و تصویب یک طرح دارای مسیر مشخصی است و بعد از کارشناسی طرح و فیلمنامه کار تولید آن شروع می شود، درباره تولید سریال سارق روح یک تفاوت کاملا ملموس حس می شود وآن فاکتور پژوهش بود.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ۵ با اشاره به اینکه عوامل تولید این سریال تمام تلاش خود را صرف کردند تا  کاری با استانداردهای بالا به بینندگان عرضه کنند، افزود:

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

موفقیت این سریال بیشتر ناشی از تم۲۴رکز گروه بر پژوهشی علمی بود به طوری که نویسندگان آن بیش از یکسال و نیم روی نگارش فیلمنامه کار کردند و روی تک تک دیالوگها به دقت فکر شده است. جا دارد در اینجا از پژوهشگر ارجمند سریال آقای دکتر اصفهانی تشکر کرد که به عنوان ناظر کیفی و مشاور فیلمنامه هم پا به پای هومان فاضل نویسنده ی سریال پیش رفت و کمکهای شایان توجهی به پروؤه کردند.

این نشست به صورت زنده در صفحه اینستاگرام «سرزمین هنر» (honarland) پخش می شد وی در پاسخ به سؤالی درباره ی امکان ادامه ی ساخت سریال درفصلهای بعدی گفت:

فصل دوم سریال سارق روح با موضوع اعتیاد و گروههای تولید و توزیع کننده ی مواد مخدر در حال تولید است که امیدواریم به جذابیت فصل قبل سریال باشد. 

یکی از بینندگان صفحه اینستاگرام هنرلند پس از شنیدن خبر تولید فصل دوم این سریال با موضوع اعتیاد از دست اندرکاران تولید سریال سارق روح در کامنتی که به وسیله ی مجری خوانده شد درخواست کرد که فصل سوم را هم به موضوع اختلاس و  اختلاسگران اختصاص داده شود که مورد تشویق حضار قرار گرفت. 

«احمدمعظمی»کارگردان،«ابوالفضل صفری» تهیه کننده،«ایرج نوذری»،«علیرام نورایی» و«نگین معتضدی» بازیگران سریال سارق روح نیز در این نشست حضور داشتند و به بیان دیدگاهها و زوایای پنهانی از این سریال پرداختند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

51 − 47 =