مجری جشن ارمغان اردیبهشت ۹۸ مشخص شد | محمود شهریاری

امروز جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ جشن ارمغان اردیبهشت ساعت ۱۹ تا ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

برگزاری جشن تولد رادیو را چندسالی است با دست خالی اما دلی گرم وامیدوار ، با دوستانی بهتر ازجان در موسسه سرزمین هنر و مجله چندرسانه ای آن و وبسایت honarland. Ir شروع کرده ایم.
روزهایی که هیچ خبری از جشن تولد رادیو نبود و می‌رفت این روز مهم به فراموشی سپرده شود هسته اصلی این جشن به همت مریم قاسمی، آناهیتا برزویی، علیرضاچابکرو و عباس یاربی در فصلنامه سرزمین هنر تشکیل شد وخیلی زود دوستانی مانند دکتر سلیمانی از فرهنگسرای ارسباران و دکتر لعلی از ماهنامه مدیریت ارتباطات به ما پیوستند.
اگرچه امسال یاری این دو عزیز را نداشتیم اما یاران قدیمی‌به کمک آمده اند تا امسال هم این جشن باشکوهتر برگزارشود.

مریم جلالی، حسین عربی، مهران رسام،ماهداد توکلی، حسن خجسته، مژگان ذوالفقارخانی، نسیم رفیعی، مریم واعظ زاده، مجیدپرکار، علی مبارکی، امیرحسین پولادی، گلپرفصاحت، محمداسعدی، آرش بنای زیرک حق و…. عزیزانی هستند که در این چند سال ما را در این جشن یاری کرده اند.

محمود شهریاری مجری جشن ارمغان اردیبهشت

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

مجریان این برنامه در سالهای قبل عبارت بودند از خانمها: مژگان ذوالفقارخانی،نسیم رفیعی و مریم واعظ پور . اما امشب برای نخستین بار پس از سالها دوری محمود شهریاری از رادیو قرار است اجرای جشن ارمغان اردیبهشت ۹۸ را این هنرمند توانای رادیویی به عهده داشته باشد.و گروه موسیقی نوجوانان تهران نیز قطعاتی از موسیقی سنتی ایران را بنوازند.

معاون محترم صدای جمهوری اسلامی ایران دکتر شاه آبادی نیز به عنوان مهمان ویژه این جشن درکنار بزرگان رادیو حضور خواهند داشت و از برگزیدگان این جشن تجلیل بعمل خواهد آمد.

ورود به جشن ارمغان اردیبهشت برای علاقمندان رادیو آزاد است.

کلیپی که در زیر خواهید دید گزیده ای از جشن ارمغان اردیبهشت سال ۱۳۹۷ است که تقدیم می شود به تمامی پیشکسوتان رادیو از آغاز تا امروز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76 − 66 =