“لین چان” جنگجوی کوهستان مرده یا زنده؟!

در خبرها ئی که در فضای مجازی  منتشر شده ،آمده است«آتسو ناکامورا» بازیگر نقش ” لینچان” در سریال جنگجویان کوهستان در سن ۷۶ سالگی در گذشت .مردم ایران ازاین بازیگر مشهور ژاپنی که در اوایل دهه هفتاد خاطرات زیادی دارند. اما نکته جالب توجه این است که منابع رسمی  مانند سایت imdb دراین باره چیزی ننوشته اند.
جنگجویان کوهستان (ژاپنی: 水滸伝 روماجی: Suikoden انگلیسی: The Water Margin) نام سریالی است ژاپنی که بر اساس یکی از شاهکارهای ادبیات کلاسیک چین به نام لبه آب یا شوئی خو جوئن اثر شی نایان و لو گوانجونگ نوشته شده است و داستان ۱۰۸ قهرمان را نقل می‌کند که از سرتاسر چین در مکانی به نام «لیانگشان پو» گردهم آمده و علیه ظلم و فساد حکومتی قیام می‌کنند و جاودانه می‌شوند.

این سریالی تاریخی حدود ۴۰ سال پیش  بر پایه یک افسانه‌ چینی  با همکاری مشترک چین و ژاپن ساخته شد و در فرانسه، هلند، اسپانیا، آلمان غربی  طرفداران بسیاری پیدا کرد. درایارن نیز پخش این سریال در زمان خود (دهه ۷۰ه شمسی) با استقبال زیادی همراه بود.

درصورت دریافت اخبار تکمیلی درهنرلند به آن اشاره خواهد شد.

2 نظرات
  1. رضا احمدی می گوید

    شما یک خبر گذاشته بودید که لینچان مرده؟
    الان زدید نمرده؟
    جریان چیه؟
    لطفا بیشتر توضیح بدهید ؟!!!
    کدام خبر شما رو باور کنیم؟

    1. هنرلند می گوید

      با تشکر از توجه شما این خبر روز گدشته به طور وسیع در شبکه های احتماعی منتشر شده بود و رسانه های مختلف ازجمله هنرلند نیز این خبر را منعکس کرد ،اما با توجه به تحقیق انجام شده در سایتهای خارجی نتوانستیم مرجع معتبری که این خبر را تایید یا تکذیب کند پیداکنیم لدا این خبر به شکلی که می بنید تصحیح گردیده است. ضمن پوزش به محض اطلاع دقیق از این موضوع ،خبر دقیق به اطلاع خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 4 = 14