قاتل اهلی نزدیک است

فیلمبرداری «قاتل اهلی» از صبح روز دوشنبه ۲۱ تیرماه ۹۵ با یادی از عباس کیارستمی در تهران آغاز و اولین پلان آن کلید خورد.

این فیلم داستان زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می کند.

بازیگران

پرویز پرستویی، پگاه آهنگرانی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و با حضور ثریا قاسمی هستند.

این فیلم سینمایی داستان زندگی جوانی را روایت می کند که تمام راه های پولدار شدن را می رود اما در انتها متوجه می شود برای پولدار شدن نبوغی بیش از انیشتین باید داشته باشد…!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

عزت الله انتظامی از بازیگرانی بود که از همکاری با مسعود کیمیایی خود داری کرد.اودلیل خود را اینگونه بیان میکند:
من بازیگری هستم که محال است اگر یک فیلمنامه را دوست نداشته باشم در آن بازی کنم؛ البته مسعود کیمیایی جزو فیلمسازانی است که همواره دوست دارم بودن در کنارش را تجربه کنم اما در این فیلم با وی همکاری نخواهم داشت چون معتقدم که فیلمنامه کار جدید او خوب نیست

قرار است اولین نمایش «قاتل اهلی» در جشنواره فجر امسال باشد.

بهزاد عبدی موسیقیدان و آهنگساز مطرح کشورمان در جدیدترین پروژه سینمایی «مسعود کیمیایی» با او  همکاری می‌کند که این فیلم سینمایی قرار است بار موسیقایی بیشتری داشته باشد و همانند اکثر کارهای «عبدی» با ارکستر ضبط شود.

بهزاد عبدی که تاکنون ساخت موسیقی فیلم‌هایی همچون «دهلیز»، «مزار شریف»، «آل»، «خاکستر و برف» و … را بر عهده داشته است، در خصوص این همکاری گفت: «قرارداد همکاری با پروژه «قاتل اهلی» را امضاء کردم و همکاری ما از فیلم‌نامه آغاز شد که با شروع فیلم‌برداری نیز درگیر این پروژه خواهم بود مضاف بر اینکه این بار موسیقایی فیلم بیش‌تر از قبل است. درواقع موسیقی نقش مهمی در آن دارد که باراهنمایی‌های آقای «مسعود کیمیایی» در زمینه‌ی کارگردانی به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

قاتل اهلی با بازیگری امیر جدیدی ،از بازیگران نسل جدید در نقش اصلی در شهر ری و در حرم حضرت عبدالعظیم کلید خورد.این اولین همکاری او باکیمیایی است.منصور لشکری قوچانی تهیه کننده این فیلم است .آخرین فیلم اکران شده ی او کوچه های بی نام به عنوان پرفروش ترین ملودرام اجتماعی سال ۹۴ بوده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 − = 46