فعالیت موزه ی سینما در روز شهادت امام حسن عسگری (ع) شایعه یا واقعیت؟

خبرهایی از فعالیت برخی مراکز تفریحی مانند موزه سینما در ایام کرونا و تعطیلی رسمی شهادت امام حسن عسگری علیه السلام به گوش می رسد که درصورت واقعیت نیازمند پیگیری مسؤلان فرهنگی است.

شنیده ایم موزه سینما علی رغم دستور اکید دولت و ستاد مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز تفریحی،هنری و ورزشی، با دستور اکید مدیر آن، در روز شهادت امام حسن عسگری(ع) درهای موزه گشوده شده

و کافه ها، گالری ها و کتابفروشی آن باز هستند!
همچنین شنیده ایم موزه روز شهادت امام رضا(ع) نیز که همه جا تعطیل بوده اند، موزه فعال بوده است.
کارمندان این موزه که پیش از این برخی از آنان مبتلا به کرونا شده بودند باز نیز در خطر قرار دارند. باز بودن موزه در این روزها نه تنها کارمندان، بلکه جان مردم را نیز به خطر انداخته و می اندازد.معلوم نیست چرا رییس سازمان سینمایی با مدیر موزه که تابع دستورات دولتی نیست برخورد قاطع نمی کند؟ آیا موزه سینما با دستور حسین انتظامی در روز شهادت امام عسگری(ع) باز شده است؟!
موزه سینما بخشی از سازمان سینمایی و وزارت ارشاد است،اما گویا جناب مدیر، این مرکز هنری را حکومتی خودمختار دانسته که می تواند در آن به دلخواه عمل کند!

چه کسی تصمیم گیرنده است؟

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

وزیر محترم وزارت ارشاد، اکنون که رییس سازمان سینمایی با خودمحوری مدیر موزه سینما که از دوستان قدیمی اوست برخورد نمی کند، این وظیفه شماست با مدیران خطاکار زیرمجموعه خود برخورد قاطع کنید.

باز بودن موزه سینما یعنی سرپیچی از دستورات اکید دولت و ستاد مبارزه با کرونا.
جناب وزیر، نباید مقابل این تخلف ها سکوت کنید و ناظری بی منظور باشید، زیرا  جان مردم در خطر است. از شما درخواست داریم هرچه سریع تر به این مهم رسیدگی کنید و اگر تخلفی صورت گرفته با متخلف برخورد شدید داشته باشید.

این وظیفه عرفی و شرعی شماست.
امیدواریم باز بودن موزه شایعه باشد و شنیده های ما نیز نادرست.

موزه سینما
موزه ی سینما

پ.ن: این عکس توسط یکی از کاربران وبسایت سرزمین هنر تهیه و در اختیار هنرلند قرار گرفته است و آنگونه که گفته شده نشان دهنده ی فعالیت این موزه در روز  یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ و در تعطیل رسمی شهادت امام حسن عسگری  می باشد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1