شماره دوم فصلنامه چندرسانه ای “سرزمین هنر “به زودی منتشر می شود

فصلنامه سرزمین هنر در آستانه انتشار قرار گرفت. این فصلنامه نخستین مجله چند رسانه ای فرهنگی هنری کشور است که در بخش خصوصی و بدون حمایت هیچ نهاد یا دستگاه دولتی منتشر می شود و تلاش می کند فضای جدیدی را در حوزه نقد و تحلیل آثار و رویدادهای فرهنگی و هنری کشور ایجاد نماید.

فصلنامه سرزمین هنر  با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده به وبسایت هنرلند متصل می گردد. همکاران جوان و  با استعداد ما در وبسایت هنرلند برای  هر کدام از مقاله ها و نوشته های این فصلنامه یک ویدئو یا یک پادکست تهیه وتولید می نمایند و آن را از طریق کدهای واقعیت افزوده در مجله منتشر می نمایند. علاقمندان می توانند با دانلود رایگان اپلیکیشن QR CODE READER بر روی تلفن های همراه یا تبلت خود و اسکن کردن کدهای منتشر شده در فصلنامه ویدئو ها و صوتهای مرتبط با مطالب فصلنامه را بر روی گوشیهای تلفن هوشمند یا تبلت خویش دریافت و مشاهده نمایند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

اولین شماره این فصلنامه پائیز ۱۳۹۵ منتشر شد و دومین شماره آن به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهدگرفت. دراین شماره به مناسبت نزدیک شدن به مراسم اسکار ۲۰۱۷ در بخش سینمائی فصلنامه میزگردی با حضور سه تن از صاحبنظران حوزه فرهنگ و هنر برگزار شده است. آقایان محمدحسین حقیقی نویسنده و کارگردان سینما، امیر اسفندیاری مدیر بخش بین الملل بنیادسینمائی فارابی و دکتر حسن بنیانیان رئیس سابق حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مهمانان این برنامه هستند که به پرسشهای دکتر علی گرانمایه پور عضو شورای سردبیری فصلنامه سرزمین هنر درباره جایگاه اسکار در استراتژی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران پاسخ داده اند که خواندن آن را به همه علاقمندان توصیه می کنیم.

بخشهائی از این میزگرد به زودی در سایت هنرلند و آپارات نیز منتشر خواهدشد.


عکس استفاده شده در این پست به مناسبت فصل زمستان از یکی از آثار زنده یاد عباس کیارستمی انتخاب شده است و  جنبه تزئینی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

91 − = 85