فرمان آرا و اکران «دلم می‎خواد»

«بهمن فرمان آرا»  در اکران فیلم « دلم می خواد » در سینما فلسطین گفت: «امیدوارم ایم عید، عید ما باشد و عید فطر امسال فیلم «دلم می خواد» روی پرده سینماها برود.»

به گزارش خبرنگار هنرلند: بهمن فرمان آرا که برای اکران فیلم «دلم می خواد» به سینما فلسطین رفته بود، گفت: «وقتی تیتراژ این فیلم را ببینید، متوجه می شوید که سه سال پیش این فیلم را ساختم و در این سه سال هر عید فطری که آمده به ما قول اکران داده اند، اما در نهایت فیلم اکران نشده است. امیدوارم امسال همزمان با عید فطر «دلم می خواد» نمایش داده شود».

این فیلم که با استقبال زیاد مخاطبان جشنواره روبرو شد، داستان نویسنده ای است که مدت هاست نمی تواند بنویسد. اما بر اثر یک اتفاق و با آهنگ شادی که در ذهنش تکرار می شود، شوق نوشتن به او باز می گردد.

البته با کمی دقت می‎توان علت توقیف سه ساله ی این فیلم را دریافت شاید در نگاه اول بیننده نتواند علت توقیف این فیلم را درک کند ولی با کمی لایه برداری از این فیلم به سادگی می‎توان ریشه یابی کرد.

این فیلم به کارگردانی فرمان آرا و نویسندگی امید سهرابی  و با بازی مهناز افشار، رضا کیانیان، محمد رضا گلزار و در سکانس نهایی بهمن فرمان آرا در سال ۱۳۹۲ آرایش یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =