فرار از زندان فصل ۵ از نیمه فروردین ۱۳۹۶

تا نزدیک به ۱۲ روز دیگر فصل پنجم سریال فرار از زندان فصل ۵  ازشبکه ی “فاکس” پخش میشود. این سریال جزو بهترین و پربیننده ترین سریال های جهان است. این مجموعه ساخته ی پل شیورینگ است. تهیه کنندگان این فیلم شرکت آدلستین پاورز و فاکس قرن بیستم هستند.

موسیقی سریال فرار از زندان فصل ۵ را رامین جوادی ساخته است که در سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزه ی امی بهترین موسیقی متن شد.۴ فصل از این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹از شبکه ی فاکس پخش می شد.

داستان سریال فرار از زندان (prison break)

داستان دوبرادر است که یکی بخاطر جرم مرتکب نشده محکوم شده و برادر آن برای کمک به او با نقشه ای که بر تن خود خالکوبی کرده سعی در فراری دادن برادر خود از زندان میکند.

در ابتدا که پیشنهاد ساخت این فیلم را دادند فاکس بدلیل نگرانی از طولانی شدن این مجموعه از قبول کردن ساخت این فیلم امتناع کرد. ولی با دیدن موفقیت سریال ۲۴ و لاست قبول کرد که تولید را در سال ۲۰۰۴ شروع کند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

پخش فصل اول این سریال با استقبال شدید و نظر مثبت بینندگان روبرو شد و امتیاز بالایی گرفت . درنتیجه قرار بود تا فصل اول     ۱۳ قسمت داشته باشد ولی به دلیل استقبال زیاد مردم ۹ قسمت دیگر به ان اضافه شد .

این سریال در چندین جشنواره و در زمینه های مختلف نامزد دریافت جایزه های متعددی شد و در سال ۲۰۰۶این مجموعه موفق به کسب جایزه ی بهترین سریال درام از نگاه مردم شد درسال ۲۰۰۵نیز جایزه ی گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام را دریافت کرد . و همچنین در سال ۲۰۱۵اعلام شد که فصل پنجم در قالب یک مینی سریال در دست ساخت است و در سال ۲۰۱۷عرضه می شود.به طور میانگین هزینه برای ساخت هر قسمت از این فیلم ۲میلیون دلار بوده است.

امیدواریم فصل پنجم هم مقبولیت فصل های قبلی را داشته باشد و انچه که مردم از این مجموعه انتظار دارند برآورده شود .

در پایان تریلر قسمت اول از فصل جدید و مشاهده میکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

44 − = 42