فرار از زندان فصل ۵ از کجا آغاز می شود؟

فرار از زندان فصل ۵ / فرار از زندان سریال پرطرفداری است که از امروز پخش فصل پنجم آن از شبکه فاکس آغاز می شود. این سریال که بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در همین شبکه تلویزیونی تهیه و پخش شده است. کارگردان فصلهای قبلی این سریال “پل شورینگر” کارگردانی فصل پنجم را نیز به عهده دارد .

داستان فرار از زندان فصل ۵  از آنجا آغاز می شود که “تی بگ” (شخصیت منفی و پرماجرای فصلهای قبلی) عکسی از مایکل اسکافیلد را به خانواده او نشان می دهد که ثابت می کند مایکل هنوز زنده است و در زندانی د ر مراکش گرفتار شده است. این بار “لینکلن اسکافیلد” برادر بزرگ “مایکل” برای نجات برادر به مراکش می رود ونقشه فرار او از زندان را عملیاتی می کند.

بازیگران اصلی فصل پنجم همان بازیگران فصلهای قبلی یعنی :

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

“ونتورت میلر” در نقش مایکل اسکافیلد/  “دامینیک پرستل” در نقش لینکن اسکافیلد / در کنار بازیگران دیگر همچون آمائوری نولاسکو، پل آدالستن، رابرت نپر، راکموند دانسار وسارا وین کالیز ایفای نقش کرده اند . همچنین در این فصل بازیگران جدیدی نیز به جمع قبلی پیوسته اند که از آن جمله می توان به مارک فیورستین و مارینا بندیکت اشاره کرد.

نکته جالب توجه حضور رامین جوادی آهنگساز ایرانی الاصل این سریال در جمع بزرگان سینماست که درنوع خود حائز اهمیت است. فیلمبرداری این فیلم در کانادا و مراکش انجام شده است و علاوه بر کمپانی فاکس قرن بیستم به عنوان صاحب امتیاز این اثر کمپانی اوریجبنال فیلم نیز در تهیه فصل پنجم نقش داشته اند.

پخش قسمت اول سریال فرار از زندان فصل ۵  از امروز شانزدهم فروردین ماه از شبکه  تلویزیونی “فاکس” آغاز می شود.کمپانی سازنده تاکنون فقط دو تریلر از فصل پنجم سریال را دریوتیوب به نمایش عمومی گذاشته است. در این تریلرها تصاویری از جنگجویانی با ظاهر داعشی دیده می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − = 14